نحوه رفع خطای دستگاه کارتخوان lock شده

نحوه رفع خطای لاک در دستگاه کارتخوان

یکی از شایع ترین مشکلاتی که برای دستگاه کارتخوان ها به وجود می آید، قفل شدن یا luck شدن می باشد. در این مقاله به طور کامل و خیلی راحت نحوه رفع این خطا را خدمت شما آموزش دادیم. با ما همراه باشید.

چرا خطای دستگاه کارتخوان lock شده نمایش داده می شود؟

ابتدا دریابیم که چرا این خطا را دریافت میکنیم. عموما این خطا به دو دلیل جامع نمایش داده می شود.

دلیل اول: دستگاه باز شده

اگر دستگاه باز شود و قسمت های سخت افزاری آن از هم جدا بشود، این خطا نمایش داده می شود. البته ممکن است این باز شدن توسط انسان صورت گرفته شده باشد و یا توسط ضربه شدید انجام گرفته باشد. اما به هر حال یکی از دلایل خطای قفل شدن دستگاه کارتخوان، باز شدن دستگاه می باشد.

دلیل دوم: دستگاه ضربه خورده

اگر دستگاه کارتخوان شما ضربه خورده باشد و این ضربه روی سخت افزار دستگاه پوز فشاری آورده باشد، احتمال خیلی زیاد بعد از آن ضربه، دستگاه لاک می شود.

نحوه رفع خطای دستگاه کارتخوان lock شده

سوالی که بعد از بوجود آمدن این مشکل ایجاد می شود این است که چگونه دستگاه کارتخوان را از حالت لاک در بیاوریم؟

راه حل اول:

شماره سریال دستگاه خود را به کارشناسان و پشتیبانان فنی شرکتی که پشتیبانی دستگاه کارتخوان شما را به عهده دارد برسانید. بعد از انجام اقداماتی در سیستم ثبت، به شما اعلام میکنند که عبارت #1# را روی دستگاه پوز خود بزنید و منتظر باشید تا دستگاه شما آنلاک شود.

راه حل دوم:

اگر راه اول جواب نداد، می بایست دستگاه کارتخوان خود را برای شرکت پشتیبانی کننده از دستگاه کارتخوان خود ارسال کنید. شرکت پشتیبانی موظف است این مشکل را بر اساس میزان و نوع پشتیبانی و خدمات پس از فروش، این مشکل را حل کرده و دستگاه را به صورت سالم به شما تحویل دهد.

تفاوت خطای لاک و تمپر

در دستگاه های کارتخوان مورفان، خطاب لاک یا تمپر هیچ تفاوتی با هم ندارند و همان طور که در مقاله نحوه رفع خطای تمپر خدمت شما عرض کردیم، دلایل و نحوه رفع این دو مشکل با هم هیچ تفاوتی ندارند.

خلاصه نکات مقاله

در این مقاله به طور کامل دلایل بوجود آمدن مشکل لاک شدن دستگاه کارتخوان را خدمت شما عزیزان شرح دادیم و هم چنین برای رفع این خطا، راهکار ها و اقدامات مناسب را آموزش دادیم. لازم به ذکر است که اگر دستگاه کارتخوان مورفان از شرکت پارت ارتباط آوا یا نمایندگان فروش این شرکت خریداری کرده اید، تنها کافیست با شماره تلفن 02141491000 تماس بگیرید. پشتیبان های شرکت پارت ارتباط آوا همه روزه برای کمک به رفع مشکلات احتمالی که ممکن است برای دستگاه کارتخوان شما بوجود بیاید، حاضر به خدمت هستند. همچنین پیش نهاد میکنیم باقی مقالات مجله آموزش پارت ارتباط آوا را برای افزایش آگاهی مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *