شرکت پارت ارتباط آوا به جرگه شرکت‌های دانش بنیان کشور پیوست

شرکت پارت ارتباط آوا از ابتدای تاسیس خود همواره به حمایت از ایده‌پردازی دانش بنیان و سرمایه‌گذاری بر روی این ایده‌ها پرداخته و تمامی فعالیت‌های خود را با تکیه بر علم و تکنولوژی روز دنیا بنیان نهاده است. اینک مفتخریم که به مشتریان گرامی خود این مژده را بدهیم که با تلاش فراوان و پشتکار مناسب ضمن اتکا به ایزد منان این شرکت اقدام به اخذ مجوز دانش بنیانی نموده و به جرگه ی شرکتهای معدود تولیدی دانش بنیان کشور اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی پارت ارتباط آوا، دانش و فناوری، جزئی جدایی‌ناپذیر از دارایی و سرمایه شرکت‌هاست، پارت ارتباط آوا به دلیل ماهیت کاربردی خود همواره در تلاش است از تکنولوژی و دانش روز دنیا بهره جوید و سبد ارائه خدمات و محصولات دانش بنیان جذابی را برای بازار پرداخت کشور مهیا و توسعه دهد. لذا این شرکت از ابتدای سال جاری اقدام به تکمیل مدارک خود و سپس ارائه آن به نهاد مربوطه نموده است تا بتواند بعنوان یک شرکت دانش بنیان به ارائه خدمت بپردازد.

همانطور که میدانیم شرکتهای دانش بنیان بایستی تولید کننده کالا در زمینه دانش پایه بودن باشند و همچنین محصولات این شرکتها باید مبتنی بر دانش باشد و این باید در قالب یک محصول جدید ارائه شود و دانش آن به طور کامل توسط خود شرکت یعنی ایجاد و تولید دانش از طریق تحقیق و توسعه کسب شود و این شرایط با توجه به استراتژی شرکت همواره در دستور کار قرار داشته و دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *