مشکل گرفتن شارژ از کارتخوان

در بعضی مواقع مشکل گرفتن شارژ از کارتخوان می آید؛ که در این مقاله قصد داریم تا در این باره اطلاعاتی برای شما عزیزان قرار دهیم تا به این مشکل بر نخورید و اگر خوردید بدانید دلیل آن چیست؟ مطالعه کامل این مقاله زمان زیادی از شما نخواهد گرفت، پس حتما این مقاله را کامل مطالعه کنید و در انتها اگر سوالی یا موردی بود حتما در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

مشکل گرفتن شارژ از کارتخوان

همانطور که می دانید خرید شارژ نیز یکی از قابلیت های بسیار مفید دستگاه های کارتخوان می باشد اما گاهی مشکلی در خرید شارژ از کارتخوان بوجود می آید که نیاز به بررسی و حل مشکل می باشد. خرید شارژ عموما در دستگاه های مختلف به یک صورت انجام می شود پس برای حل این مشکل موارد موجود در قسمت بعدی می توانید مشکل عموم مردم را برطرف کند. اگر به مشکل شارژ ندادن دستگاه کارتخوان برخوردید بهتر است موارد زیر را بررسی کنید:

  1. اگر دستگاه کارتخوان ثابت دارید می بایست ابتدا سیم LAN یعنی همان سیمی که به پریز تلفن وصل شده را چک کنید.
  2. اگر دستگاه سیار دارید باید ابتدا قسمت سیم کارت را بررسی کنید و مطمئن شوید که سوکت سیم کارت به درستی جا زده شده باشد.
  3. اگر سیم‌کارت به درستی در جای خود قرار گرفته بود، در مرحله بعد باید مطمئن شوید که سیم کارت شارژ یا بسته اینترنت دارد.
  4. در دستگاه هایی که به مودم وصل می‌شوند و دارای وای فای (WiFi) هستند می بایست به تنظیمات کارتخوان رفته و بخش تنظیمات وای‌فای را بررسی کرده و از متصل بودن وای فای به مودم خود مطمئن شوید.

راه حل دوم برای مشکل گرفتن شارژ از کارتخوان

اگر موارد بالا را بررسی کردید و مشکل شما برطرف نشد به شما پیشنهاد میکنیم با پشتیبانی شرکتی ک از آن دستگاه را خریداری کرده اید ارتباط گرفته و درخواست تعمیر بدهید.

از آن جایی که ممکن است مشکل شما در خرید شارژ در رابطه با درست انجام ندادن مراحل خرید باشد در قسمت بعد نحوه صحیح خرید شارژ با دستگاه کارتخوان را آموزش داده ایم.

نحوه صحیح خرید شارژ از کارتخوان

بله، می‌توانید از طریق کارتخوان نیز شارژ برای سیم کارت خود خریداری کنید. برای این کار، ابتدا باید یک کارت اعتباری داشته باشید و سپس آن را در کارتخوان بکشید. سپس می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار های انجام کار های بانکی و خرید شارژ یا وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات شارژ، میزان مورد نیاز شارژ را انتخاب کرده و با استفاده از کارت اعتباری، مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنید.

بعد از پرداخت، شارژ به صورت فوری به سیم کارت شما افزوده خواهد شد و می‌توانید از آن استفاده کنید. در بعضی از کارتخوان ها هم این روند به این صورت است که وقتی شارژ را خریداری کردید در انتهای مراحل رسیدی به شما داده می شود که بر روی آن کد شارژ چاپ شده است و شما می بایست با شماره گیری کد شارژ، سیم کار مورد نظر را شارژ نمایید. اگر دستگاه اچ 9 دارید برای آموزش خرید شارژ توسط این دستگاه، اینجا کلیک کنید.

خلاصه نکات مقاله‏

در این مقاله بررسی کردیم که مشکل گرفتن شارژ از کارتخوان به چه دلایلی ممکن اتفاق بیفتد و اگر به مرحله ای رسیدیم که کارتخوان شارژ نداد چه مواردی را باید بررسی کنیم. همچنین درباره روند صحیح خرید شارژ از کارتخوان خدمت شما عزیزان توضیح دادیم. امیدواریم این مقاهل برای شما مفید بوده باشد و مشکل شما را برطرف کرده باشد. اگر از مقاله رضایت داشتید حتما در قسمت دیدگاه برای ما نظر خود را بیان کنید تا ما انرژی بیشتری برای ادامه راه داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *