دریافت شارژ عادی با دستگاه Murefun H9

[aparat id=”DOIEo” width=”full”]

دریافت شارژ عادی با دستگاه Murefun H9

امروزه خیلی از افراد از سیم کارت های اعتباری اپراتورهای مختلف استفاده می کنند و در طول روز مکالمات زیاد و گاها طولانی رو با اطرافیان خود دارند. به همین دلیل خرید شارژ یکی از نیازهای روزمره ما تبدیل شده. حال در این میان فرض کنید که در حین صحبت با یکی از اطرافیان شارژ شما به اتمام برسد.

قطعا برای هر کسی این پیشامد رخ داده و شما هم میدانید که این اتفاق چقدر آزار دهنده هست مخصوصا زمانی که شما در حال انجام یک مکالمه مهم و ضروری هستید. به همین دلایل شما باید روش های خرید شارژ رو بلد باشید تا در صورت بروز این اتفاق، سریعا سیم کارت خودتون رو شارژ کنید و به مکالمه خودتون ادامه بدید.

روش های مختلفی برای خرید شارژ وجود داره من جمله خرید شارژ اینترنتی، خرید شارژ با استفاده از اپلیکیشن، خرید شارژ با استفاده از دستگاه های خودپرداز و یا موبایل بانک و … . اما یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های خرید شارژ، استفاده از دستگاه های کارتخوان هست. خرید شارژ با استفاده از دستگاه های کارتخوان شاید خیلی رایج نباشه اما خیلی از فروشندگان از این شارژها استفاده می کنند.

خرید شارژ با استفاده از دستگاه های کارتخوان به سادگی صورت میگیره و شما تنها به یک دستگاه کارتخوان و کارت بانکی نیاز دارید. در ادامه مقاله به آموزش نحوه دریافت شارژ عادی با دستگاه H9می پردازیم. با ما همراه باشید.

برای خرید شارژ با استفاده از دستگاه کارتخوان H9، ابتدا کارت بانکی رو در دستگاه بکشید. با کشیدن کارت بانکی در دستگاه کارتخوان شما وارد منوی مشتری خواهید شد. در این منو گزینه های مختلفی در دستگاه برای شما نمایش داده می شوند که شما با فشردن کلید 5 میتوانید گزینه شارژ عادی رو انتخاب کنید. در ادامه شما باید اپراتور موردنظر خودتون رو از بین اپراتورهای رایتل، ایرانسل و همراه اول انتخاب کنید.

پس از انتخاب کردن اپراتور شما نیاز دارید تا مبلغ شارژ رو تعیین کنید. بعد از انتخاب مبلغ شارژ شما باید رمز کارت بانکی رو به درستی در دستگاه وارد کنید. با وارد کردن رمز کارت در دستگاه و در ادامه موفق بودن تراکنش، رسید شما چاپ خواهد شد و شما میتوانید با وارد کردن سریال شارژ، سیم کارت خودتون رو شارژ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *