چطور گزارش تراکنش های روزانه کارتخوان h9 رو بگیرم؟

چطور گزارش تراکنش های روزانه کارتخوان H9 رو بگیرم؟

چطور گزارش تراکنش های روزانه کارتخوان h9 رو بگیرم؟

[aparat id=”Yv9us” width=”full”]

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بروز ویروس کرونا استفاده از دستگاه های کارتخوان در مشاغل مختلف در بین مردم افزایش چشمگیری داشته به طوری که تمامی مشاغل بزرگ و حتی کسب و کارهای کوچک و خرده فروشی ها همگی از دستگاه های کارتخوان استفاده می کنند. دستگاه های کارتخوان قابلیت های بسیار زیاد و متفاوتی دارند که یکی از این قابلیت ها گزارش گیری بر اساس تاریخ هست.

اگر شما جزو صاحبان مشاغل و یا کسب و کارها هستید و از دستگاه های کارتخوان در کسب و کار خود استفاده می کنید، گاهی اوقات مانند انتهای روز کاری ممکنه نیاز داشته باشید تا از تراکنش های صورت گرفته در طول روز و یا روز های قبلی لیستی رو تهیه کنید، که این کار با توجه به قابلیت گزارش گیری دستگاه های کارتخوان قابل انجام هست.

لازم به ذکر هست که تمامی دستگاه های کارتخوان فارغ ار نوع و مدل این قابلیت رو دارا می باشند با این تفاوت که نحوه گزارش گیری در این دستگاه ها متفاوت هست. ما در این مقاله از پارت ارتباط اوا به نحوه گزارش گیری بر اساس تاریخ در دستگاه H9 از برند مورفان می پردازیم.

برای گزارش گیری بر اساس تاریخ دردستگاه H9 ابتدا کلید F1 را بفشارید تا وارد منو بشید و بعد گزینه فروشنده رو انتخاب کنید تا وارد منوی فروشنده بشید. در این منو شما با سه گزینه گزارشات، ترمینال و تنظیمات ترمینال مواجه هستید. برای گزارش گیری شما نیاز دارید تا گزینه گزارشات رو انتخاب کنید. اگه شما قصد دارید تا گزارش روزانه دریافت کنید تنها کافیه کلید 1 رو بفشارید و در غیر این صورت برای گزارش گیری بر اساس تاریخ کلید 2 رو بفشارید تا وارد قسمت صورت حساب جزئی بشید.

در این قسمت با انتخاب گزینه خرید و وارد کردن رمز ترمینال (توجه داشته باشید که تعداد حالات مجاز ورود رمز ترمینال برای شما 3 بار هست) شما باید یک بازه زمانی رو مشخص کنید (در صورت اشتباه وارد کردن تاریخ مورد نظر و اصلاح میتوانید از کلید زردرنگ استفاده کنید). بعد از وارد کردن بازه زمانی تنها کاری که باید انجام بدید این هست که کلید تایید (کلید سبز رنگ) رو فشار بدید تا دستگاه رسید موردنظر رو برای شما چاپ بکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *