چطور گزارش تراکنش های کارتخوان Mf919 رو بگیرم؟

چطور گزارش تراکنش های کارتخوان Mf919 رو بگیرم؟

[aparat id=”IGE5H” width=”full”]

چطور گزارش تراکنش های کارتخوان Mf919 رو بگیرم؟

امروزه دستگاه های کارتخوان از جمله دستگاه هایی هستند که به دلیل کارکرد بسیار ساده و راحت و همچنین  سرعت بالا در پرداخت تراکنش بسیار مورد استفاده قرار میگرند. اگر شما هم از دستگاه های کارتخوان برای کسب و کار خود استفاده کرده باشید، حتما میدانید که این دستگاه ها انواع متفاوتی دارند و در کل در دو نوع سیار و ثابت تقسیم بندی می شوند.

در این میان دستگاه کارتخوان Mf919  یکی از بهترین کارتخوان های اندرویدی و سیار موجود در بازار هست که قابلیت های بسیار زیادی داره و شما با خرید این دستگاه از امکانات و خدمات و قابلیت های مناسبی بهره مند خواهید شد. یکی از این قابلیت ها، قابلیت گزارش گیری با استفاده از بخش گزارشات دستگاه هست که به شما کمک میکنه تا به تراکنش های قبلی دسترسی داشته باشید. در ادامه این مقاله از پارت ارتباط آوا به آموزش نحوه گزارش گیری سرجمع تراکنش در دستگاه MF919 می پردازیم.

برای این کار ابتدا شما باید وارد اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بشید، و سپس به قسمت خدمات پایانه برید. در بخش خدمات پایانه دو گزینه تنظیمات سرپرست و خدمات فروشنده برای شما نمایش داده می شوند. در ادامه گزینه خدمات فروشنده رو انتخاب کنید تا وارد این قسمت بشید. در این قسمت شما میتوانید گزینه چاپ رسید دوم دستگاه رو فعال کنید و در بخش گزارشات ریز تراکنش ها و سرجمع تراکنش های دستگاه رو مشاهده کنید.

در ادامه گزینه سرجمع تراکنش ها رو انتخاب کنید. با ورود به قسمت سرجمع تراکنش ها شما نیاز دارید تا رمز فروشنده رو وارد و در ادامه تایید کنید تا وارد بخش سرجمع تراکنش ها بشید. در ادامه با وارد کردن دو تاریخ متفاوت برای مشخص کردن بازه زمانی (به عنوان مثال از تاریخ 01/10/1400 تا تاریخ 30/10/1400) و مشخص کردن ساعت (از ساعت 00:00 تا ساعت 23:59) و انتخاب گزینه مشاهده گزارش شما میتونید سرجمع تراکنش های خودتون مانند قبض، شارژ و خرید رو مشاهده کنید و در صورت نیاز با انتخاب گزینه چاپ گزارش، رسید گزارش رو چاپ و دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *