نحوه فعال سازی کارتخوان سیار

نحوه فعال سازی کارتخوان سیار

یکی از مهم ترین مراحل خرید دستگاه کارتخوان فعال سازی دستگاه کارتخوان می باشد.البته لازم به ذکر است که فعال سازی دستگاه کارتخوان می بایست توسط نمایندگی فروش دستگاه کارتخوانی که از آن خریداری کرده اید انجام شود ولی ما در این مقاله تصمیم گرفتیم آموزش فعال سازی دستگاه پوز را برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی میخواهند مستقل انجام دهند را قرار دهیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نحوه فعال سازی دستگاه کارتخوان سیار

بعد از اینکه مدارک شما تایید شوند و پروسه تخصیص دادن دستگاه کارتخوان به پایان برسد وارد مرحله فعال سازی دستگاه کارتخوان می شویم. البته باید توجه داشته باشید که فرایند تاییدیه شاپرک بین 2 تا 7 روز زمان می برد. بعد از دریافت تاییدیه و تخصیص می بایست مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

نکته ای که باید بدانید این است که فعال سازی دستگاه کارتخوان بستگی به PSP سرویس دهنده دارد. برای بعضی از PSP ها این روند متفاوت است که به شما پیشنهاد می شود با پشتیبانی شرکتی که از آن دستگاه کارتخوان خود را خریده اید تماس بگیرید یا اگر دستگاه کارتخوان مورفان خریداری کرده اید، جهت انجام امور پشتیبانی با شماره تلفن 02141491000 تماس بگیرید. کارشناسان پارت ارتباط آوا جهت خدمت رسانی به شما حاضر هستند.

چگونه دستگاه کارتخوان خود را فعال کنیم؟‎

یک راه حل جامع برای فعالسازی دستگاه پوز وجود دارد که در بخش زیر به ترتیب خدمت شما عزیزان شرح داده شده است:

  1. ابتدا دستگاه کارتخوان خود را روشن کنید.(معمولا با نگه داشتن دکمه سبز رنگ دستگاه روشن می شود)
  2. حالا دستگاه از شما رمز پشتیبان می خواهد. رمز پشتیبان همان کد پذیرنده است.(اگر دستگاه از شما رمز نخواست و وارد صفحه اصلی دستگاه شد، شما می بایست وارد منو شوید، گزینه پیکربندی را انتخاب کرده و وارد بخش راه اندازی اولیه شوید)
  3. معمولا، فعالسازی دستگاه کارت خوان دارای یک پروسه نسبتا کوتاه می باشد. بعد از انجام پیکربندی، دستگاه به شما پیام موفقیت آمیز را نشان می دهد.
  4. بعد از انجام مراحل بالا و دریافت پیام پیکربندی با موفقیت انجام شد، برای اطمینان از صحت انجام پروسه فعالسازی، یک تراکنش با مبلغ کم انجام دهید و تمامی موارد مانند اطالاعات روی رسید را بررسی کنید.

باز هم خدمت شما عزیزان عرض میکنیم که بهتر است پروسه فعالسازی توسط شرکت فروشنده دستگاه پوز انجام شود و پیشنهاد مکینیم در صورتی که خودتان فعالسازی را انجام دادید و به مشکل بر خوردید با پشتیبانی تماس بگیرید.

خلاصه نکات مقاله

در این مقاله درباره نحوه فعالسازی و آماده به کار شدن دستگاه پوز خدمت شما عزیزان مطالب مفید و مهمی را ارائه کردیم. امیدواریم که این مطالب برای شما عزیزان مفید باشد و مشکل شما را برطرف کند. اگر سوال یا انتقادی داشتید حتما در قسمت دیدگاه ها بنویسید. به شما پیشنهاد میکنیم بقیه مقالات مجله اختصاصی شرکت پارت ارتباط آوا در خصوص دستگاه کارتخوان را مطالعه بفرمایید. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *