مشاهده تراکنش های کارت بانک ملی و چاپ رسیدهای تراکنش

امروزه یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران و مشتریان بانک های مختلف و موسسات مالی و اعتباری، نحوه نگهداری رسید هر تراکنش انجام شده می باشد. ما در این مقاله از مجله تخصصی پارت ارتباط آوا قصد داریم تا به معرفی روش مشاهده تراکنش های کارت بانک ملی و چاپ رسیدهای تراکنش آن(دستگاه کارتخوان)، معرفی سامانه بام بانک ملی و همچنین نحوه مشاهده 10 گردش آخر حساب بانک ملی بپردازیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مشاهده تراکنش های کارت بانک ملی و چاپ رسیدهای تراکنش

همونطور که گفتیم نگهداری از رسید های تراکنش امر بسیار ساده ای نیست و در برخی از مواقع این رسید ها در حوزه های مختلف به کارمان می آیند. دریافت و استفاده از بسیاری از خدمات عمومی در کشور وابسته به این رسید ها می باشد. از طرفی شما حتما میدانید که برای دریافت این رسیدها ازشعب مختلف بانک نیاز به ارائه یکسری مدارک اعم از مدارک هویتی خواهید داشت و علاوه بر این موضوع زمان زیادی از شما به هدر خواهد رفت و شما ملزم به پرداخت کارمزد برای بهره مندی از این خدمات هستید.

در همین راستا بانک ملی ایران برای ساده تر کردن این موضوع از روش های آسان تری برای ارائه این رسید ها به متشریان و کاربران خود استفاده می کند. ارسال پیامک اولین روش برای ارائه رسید تراکنش بوده که بسیار ساده و آسان می باشد. برای دریافت این پیامک کافیست تا درخواست خود رو ثبت کنید و سپس SMS بانکی ملی مبنی بر ارائه رسید تراکنش رو دریافت کنید.

اما دریافت اس ام اس از طریق بانک تنها روش مشاهده تراکنش و چاپ رسیدهای تراکنش نیست. از جمله روش های مشاهده و چاپ رسید تراکنش می توان به استفاده از اپلیکیشن و پیام رسان ایرانی “بله” و همچینن مراجعه به سامانه بام (در ادامه مقاله با سامانه بام آشنا خواهید شد) که توسط بانک ملی طراحی شده است اشاره کرد.

شما می توانید با مراجعه به سامانه بام هر تراکنش انجام شده خود رو به همراه جزئیات تراکنش مشاهده کنید و در صورت لزوم رسید تراکنش خود رو چاپ کنید. اپلیکیشن بله هم از قابلیت ذخیره کردن تمامی تراکنش های انجام شده توسط کارت بانک ملی برخوردار است و کاربران این اپلیکیشن میتوانید در بخش مربوطه رسید تراکنش های خود رو مشاهده کنند.

البته لازم به ذکر است که اغلب مشتریان و کاربران بانک ملی ایران به این رسید های کاغذی نیاز خاصی نخواهند داشت و صرفا در صورت نیاز می توانند آن ها رو با استفاده از روش هایی که بیان کردیم مشاهده و چاپ کنند.

روش دریافت ۱۰ گردش آخر بانک ملی

سریع ترین روش برای دریافت 10 گردش آخر حساب بانک ملی استفاده از پیام رسان بله می باشد. شما می توانید با ورود به اپلیکیشن بله وارد منوی ” بانک من ” شده و در ادامه با انتخاب گزینه صورت حساب و وارد کردن رمز دوم خود، 10 گردش آخر حساب بانک ملی خود رو دریافت کنید. لازم به ذکر است که صرفا دارندگان کارت های بانک ملی می توانند از این قابلیت استفاده کنند. در ادامه با سایر روش های اینترنتی و غیر اینترنتی برای دریافت 10 گردش آخر بانک ملی آشنا می شوید.

  • تلفن بانک
  • همراه بانک
  • شماره کارت
  • دستگاه پین پد
  • پايانه های فروش
  • روش های اينترنتی
  • دستگاه های خودپردازی
  • پيام های كوتاه (SMS)

بانک ملی سامانه بام

امروزه با توجه به پیشرفت روزمره تکنولوژی شاهد تحولات بسیار زیادی در زمینه های پرداخت هستیم به طوری که پرداخت های نقدی بسیار کم رنگ شده و پرداخت های الکترونیکی پا به عرصه گذاشته اند. با بروز این تحولات بسیاری از ما با سیستم های الکترونیکی بانکداری آشنا هستیم. از جمله مزایای استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی می توان به کاهش مراجعه حضوری به بانک ها و همچنین صرفه جویی در زمان اشاره کرد.

بانک ملی ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک های ایرانی هواره به دنبال پیشرفت در حوزه بانکداری الکترونیکی بوده و در راستای تحقق اهداف خود، خدمات بسیار مناسبی رو به کاربران و مشتریان خود ارائه می دهد. طراحی و ارائه سامانه بام یکی از این خدمات می باشد که با استفاده از آن کاربران می توانند از خدمات بانکداری بهره مند شوند.

سامانه بام چیست؟

سامانه بام یکی از بهترین و پرکاربرد ترین سامانه ها برای دسترسی به انواع خدمات بانکداری الکترونیکی می باشد که از سال 1394 فعالیت خود رو آغاز کرده است. شما با استفاده از این سامانه می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک ها امور بانکی خود رو در سریع ترین زمان ممکن و با امنیت بالا انجام بدهید.

بانک ملی ایران این سامانه رو در جهت گسترش اقدامات و خدمات بانکداری الکترونیکی طراحی و راه اندازی کرده است و لازم به ذکر می باشد که شما عزیران از قابلیت استفاده از وب سایت و نیز اپلیکیشن برخوردار می باشید. سامانه بام خدمات مختلفی رو به شما ارائه می کند. شما میتوانید با استفاده از این سامانه صفحه پیشخوان خودتون رو به صورت دلخواه مدیریت کنید.

مزایای استفاده از سامانه بام

امروزه مزایای استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی بر هیچکس پوشیده نیست. در ادامه با برخی از مهم ترین مزایای استفاده از سامانه بام آشنا می شوید.

  • امنیت بالا
  • امور نیکوکاری
  • صرفه جویی در زمان
  • دسترسی به خدمات بانکی
  • شارژ دائمی سیم کارت اعتباری
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری به بانک
  • مدیریت مالی و تقسیم بندی اصولی بودجه
  • افتتاح حساب بانکی در بانک ملی در کمترین زمان ممکن

قابلیت های سامانه بام

سامانه بام قابلیت های بسیار زیادی دارد که بسیاری از آن ها در کدهای دستوری و یا اپلیکیشن ها دیده نمی شوند. برخی از این قابلیت ها به شرح زیر هستند:

  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • مشاهده صورت حساب های خود
  • انتقال وجه با سرعت بالا و به آسانی
  • محاسبه سود انواع سپرده‌ها و اقساط
  • پرداخت قبوض بدون محدودیت به زمان و مکان
  • افتتاح حساب بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • مشاهده صورت حساب کارت‌هایی که حساب متصل ندارند

خلاصه نکات مقاله و نتیجه گیری

امروزه یکی از دغدغه های بسیاری از کاربران و مشتریان بانک های مختلف و موسسات مالی و اعتباری، نحوه نگهداری رسید هر تراکنش انجام شده می باشد. در همین راستا بانک ملی ایران برای ساده تر کردن این موضوع از روش های آسان تری برای ارائه این رسید ها به متشریان و کاربران خود استفاده می کند. ارسال پیامک اولین روش برای ارائه رسید تراکنش بوده که بسیار ساده و آسان می باشد.

اما دریافت پیامک از طریق بانک تنها روش مشاهده تراکنش و چاپ رسیدهای تراکنش نیست. از جمله روش های مشاهده و چاپ رسید تراکنش می توان به استفاده از اپلیکیشن و پیام رسان ایرانی “بله” و همچینن مراجعه به سامانه بام (در ادامه مقاله با سامانه بام آشنا خواهید شد) که توسط بانک ملی طراحی شده است اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *