فعال کردن چاپ رسید دوم Morefun MF919

[aparat id=”oJdZ6″ width=”full”]

فعال کردن چاپ رسید دوم Morefun MF919

با گذشت زمان و رشد و توسعه کسب و کارهای مختتلف و پیشرفت تکنولوژی و فناوری، صاحبان مشاغل برای مدیریت مالی کسب و کار خود به استفاده از دستگاه های کارتخوان روی آوردند. دستگاه های کارتخوان قابلیت های بسیار زیادی دارند و برای استفاده در هر نوع کسب و کاری مناسب هستند. انواع مختلفی از دستگاه های کارتخوان در بازار وجود داره که شما با توجه به نوع کسب و کار خودتون میتوانید یک نوع از این دستگاه ها رو خریداری و استفاده کنید.

از مدل های مختلف دستگاه های کارتخوان که در بازار ایران موجود هستند میتوان به دستگاه کارتخوان اندرویدی mf919 اشاره کرد که مزایا و ویژگی های زیادی داره و از امکانات فنی مناسبی هم برخورداره. یکی از قابلیت  هایی که این دستگاه داره امکان چاپ رسید دوم یا همان رسید پذیرنده هست که در ادامه این مقاله بهش می پردازیم. فعال کردن چاپ رسید دوم در دستگاه کارتخوان MF919 به سادگی هر چه تمام تر صورت میگیره و شما هیچ دردسری برای انجام این کار ندارید.

برای شروع شما نیاز دارید تا وارد اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگارد بشید و به قسمت خدمات پایانه برید. در قسمت خدمات پایانه دو گزینه برای شما نمایش داده می شوند،تنظیمات سرپرست و خدمات فروشنده. گزینه خدمات فروشنده رو انتخاب کنید و به این بخش برید. در ادامه گزینه چاپ رسید دوم رو فعال کنید تا دستگاه این کار رو به صورت خودکار برای شما انجام بده. به همین سادگی! لازم به ذکر هست که در صورت نیاز این گزینه رو در دستگاه فعال کنید و اگر به رسید دوم احتیاجی ندارید، پیشنهاد ما به شما برای کمک به طبیعت و جلوگیری از مصرف کاغذ این هست که این گزینه رو در صورت عدم نیاز غیر فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *