خطای تراکنش ناتمام

بعضی وقت های دستگاه های پوز خطاهایی را به نمایش می دهند که این نشان دهنده این است که مشکلی وجود دارد که باید آن را برطرف کنیم. پارت ارتباط آوا در تلاش است تا به تولید مقالات در جهت رفع نیاز های کاربران در زمینه استفاده و برطرف کردن عیب دستگاه کارتخوان های خود، به بهترین نحو ممکن عمل کند. در این مقاله، خطای تراکنش ناتمام بر روی ترمینال وجود دارد (مخصوص دستگاه مورفان MF919) را مورد بررسی قرار داده و راه رفع این خطا را به شما آموزش می دهیم.

دلیل خطای “تراکنش ناتمام بر روی ترمینال وجود دارد”

دلیل نمای شاین خطا روی دستگاه کارتخوان شما، مشکل اینترنت می باشد. در واقع دستگاه شما به اینترنت متصل نیست یا مشکل اینترنتی وجود دارد که باید از مرکز سرویس دهنده یا اوپراتور خود مشکل را پیگیری کنید. پس خطای تراکنش ناتمام بر روی ترمینال وجود دارد در اثر مشکل اتصال اینترنت، چه وای فای و چه اینترنت سیم کارت می باشد.

رفع خطای تراکنش ناتمام روی دستگاه MF919

برای رفع این خطا شما تنها کافیست 6 مرحله ای که در قسمت پایین ب صورت کامل شرح داده شده است را به درستی طی کنید(لازم به ذکر است که این خطا برای دستگاه H9 بوجود نمی آید و فقط برای دستگاه MF919 وجود دارد):

مرحله اول:

برای رفع این خطا ابتدا باید دستگاه کارتخوان خود را ریست کنید. پس در مرحله اول، می بایست گزارش پیکربندی گرفته شود.

مرحله دوم:

برای ریست دستگاه مسیر زیر را طی کنید و ریست را انجام دهید.

SETTING…>BACKUP & RESET….>FACTORY DATA RESET…>RESET PHONE

مرحله سوم:

بعد از روشن شدن دستگاه ابتدا دستگاه را به اینترنت وای فای متصل کنید. توجه داشته باشید که اگر ساعت دستگاه تنظیم نبود، باید در اسرع وقت ساعت دستگاه را از مسیر SETTING…>DATA AND TIME تنظیم کنید. نکته دیگری هم که حائز اهمیت می باشد این هست که حتما زبان دستگاه شما باید انگلیسی باشد.

مرحله چهارم:

در این مرحله باید وارد اپ استور app store شوید و اپلیکیشن های پرداخت الکترونیک پاسارگاد و YSDK را دانلود کنید.

مرحله پنجم:

در مرحله پنجم شما باید وارد اپلیکیشن پرداخت الکترونیک پاسارگاد شوید و از تنظیمات سرپرست، وارد پیکربندی کلی شوید رمز سرپرست (دورقم آخرسریال+دورقم تاریخ+دورقم ساعت) را وارد کنید و سپس شماره پایانه و پذیرنده را نیز هم وارد کنید.تنظیمات را ذخیره کنید و مجدد وارد تنظیمات سرپرست شوید و راه اندازی اولیه را انجام دهید.

مرحله ششم:

حالا تنها کافیست تا بر روی دستگاه تراکنش بکشید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله آموزش رفع خطای “تراکنش ناتمام بر روی ترمینال وجود دارد” به صورت کامل خدمت شما داده شد. امیدواریم که به کمک این مقاله توانسته باشید این که این مشکل را رفع کنید. به شما پیشنهاد میکنیم باقی مقالات وب سایت پارت ارتباط آوا را مطالعه کنید و هر زمانی که در دستگاه کارتخوان خود دچار مشکلی شدید، به وب سایت ما مراجعه کنید. ما همواره در حال تلاش برای رفع نیاز های شما هستیم و وبلاگ پارت ارتباط آوا به صورت مستمر در حال تولید مقالاتی مفید و هوشمند در راستای رفع نیاز های شما عزیزان می باشد.

اگر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها بپرسید و یا با شماره تلفن 41491000 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر از مجله تخصصی پارت ارتباط آوا:

شماره شبا چیست؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *