خرید دستگاه پوز از نمایندگی کارتخوان سیار

تنها با خرید دستگاه پوز به کلیه تراکنش‌های مالی خود سامان دهید.نگهداری از مبلغ زیادی پول در صندوق مغازه میتونه خیلی دردسرساز باشد.

این کار ریسک دزدیده شدن اموال رو افزایش میدهد؛ همچنین شما باید مدت زمان زیادی رو برای واریز این پول‌ها به حسابتون، در بانک بگذرانید. برای مواجه نشدن با این مسائل شما میتونید تنها با خرید یک دستگاه پوز به کلیه تراکنش‌های مالی خودتون سامان دهید. دستگاه پوز یک سیستم پرداخت بانکیه که مشتری شما میتونه از طریق این دستگاه به راحتی پولی رو به حساب بانکی شما منتقل کند. عامه مردم دستگاه پوز رو با نام دستگاه کارتخوان میشناسند. با خرید یک دستگاه پوز، شما میتونید یک شعبه بانکی کوچیک و قابل حمل داشته باشید. این دستگاه امکانات مختلفی رو برای شما فراهم میکند که استفاده از این دستگاه ها میتونه کار شما رو راحت تر کند و از اتلاف وقت شما جلوگیری کند. برای آشنایی بیشتر با مزایای این دستگاه و نحوه خریدش از نمایندگی‌های فروش، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شرایط خرید دستگاه پوز سیار و استفاده از آن

شرایط خرید دستگاه پوز سیار و استفاده از آن

برای خرید دستگاه کارتخوان سیار یا دستگاه پوز باید شرایط خاصی فراهم شده باشد. استفاده از این دستگاه‌های کارتخوان در مشاغل مختلف، مستلزم رعایت قوانین و اصول وضع شده در آن حوزه است. کارتخوان سیار خریداری شده شما حتما باید با نوع شغل و کسب و کار شما هم‌خوانی داشته باشد. به منظور برقراری این هماهنگی و تهیه یک دستگاه کارتخوان استاندارد شما میتونید با متخصصینی که در این حوزه فعالیت میکنند، مشورت کنید و از انها بخواهید تا یک دستگاه پوز مناسب به شما معرفی کنند.

خرید دستگاه پوز یا کارتخوان امکان استفاده از چه امکاناتی را فراهم می‌کند؟

با خرید دستگاه پوز یا کارتخوان، شما میتونید با برقراری یک ارتباط تلفنی یا شبکه‌ای به سیستم بانکی، مبلغ خرید مشتریان رو به راحتی به حساب بانکی خودتون منتقل کنید. همچنین این دستگاه کوچیک و قابل حمل امکاناتی مثل استعلام موجودی، گرفتن صورت حساب، دریافت گزارشات روزانه و انصراف از خرید رو برای کسب و کار شما فراهم میکند. این دستگاه میتونه تنها با عبور دادن کارت بانکی از شیار کناری و در مدت زمان کمتر از چند ثانیه تمام این کارها رو برای شما انجام دهد.

خرید دستگاه پوز

دستگاه کارتخوان مورد نیاز خود را از کجا تهیه کنیم؟

شما میتونید دستگاه پوز موردنظرتون رو از کلیه شرکت‌های psp که از سوی شاپرک مجوز دریافت کرده‌اند، تهیه کنید. این شرکت‌ها عبارتند از:

شرکت آسان پرداخت پرشین، شرکت الکترونیک کارت دماوند، شرکت به پرداخت ملت، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، شرکت پرداخت الکترونیک سامان، شرکت پرداخت نوین آرین، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، شرکت سایان کارت، شرکت فن آوا کارت، شرکت کارت اعتباری ایران کیش و شرکت پرداخت الکترونیک سپهر.

همچنین دریافت این دستگاه‌ها از بانک‌های دولتی و غیر دولتی، موسسات اعتباری غیر بانکی و بانک‌های قرض الحسنه هم امکان پذیر است.

از جمله بانک‌های دولتی که شما میتونید از طریقشون برای خرید دستگاه پوز اقدام کنید، میشه به بانک ملی ایران، بانک سپه، بانک توسعه صادرات ایران، بانک صنعت و معدن، بانک کشاورزی، بانک مسکن، پست بانک ایران و بانک توسعه تعاون اشاره کرد.

همچنین بانک‌های خصوصی از جمله بانک اقتصاد نوین، بانک پارسیان، بانک رفاه، بانک تجارت، بانک ملت، بانک پاسارگاد، بانک کارآفرین، بانک سامان، بانک سینا، بانک سرمایه، بانک شهر، بانک گردشگری، بانک ایران زمین، بانک قوامین، بانک انصار، بانک خاورمیانه، بانک مشترک ایران ونزوئلا، بانک آینده و بانک دی نمایندگی‌های تهیه دستگاه پوز هستند.

از بین موسسات اعتباری غیر بانکی که این دستگاه‌ها رو به مشتریان عرضه میکنند، میشه موسسه اعتباری توسعه، موسسه اعتباری ملل، موسسه اعتباری نور و موسسه اعتباری کاسپین رو نام برد. همچنین و بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت، به عنوان نمایندگی فروش دستگاه پوز فعالیت دارند.

نحوه ثبت درخواست برای دریافت دستگاه پوز یا کارتخوان

نحوه ثبت درخواست برای دریافت دستگاه پوز یا کارتخوان

برای خرید دستگاه کارتخوان سیار از نمایندگی‌های فروش این دستگاه‌ها لازمه ابتدا کلیه مدارک مورد نیاز رو تهیه کنید و بعد آنها رو به نمایندگی‌های فروش دستگاه پوز ارائه کنید. به این ترتیب شما میتونید برای تهیه و خرید کارتخوان مناسب اقدام کنید.

مزایای خرید و استفاده از دستگاه پوز

اساسی‌ترین مزیت استفاده از دستگاه پوز، تسریع در انجام کارها و مدیریت پرداخت در کسب و کارهاست. این دستگاه‌ها هم با کمک باتری و هم با استفاده از برق شهری کار میکنند.

وجود این ویژگی باعث شده تا مالکین کسب و کار بتونن در صورت قطع بودن برق باز هم از این دستگاه برای انجام تراکنش‌های مالی استفاده کنند. مالکین کسب و کار میتونند از خدمات مختلف بانکی، تنها با داشتن یک دستگاه پوز، استفاده کنند.

این دستگاه قابلیت‌هایی دارد که میشود آن را به یک شعبه بانکی کوچیک و قابل حمل تبدیل کرد. مشاغل سیاری مانند رانندگان تاکسی‌ها و آژانس‌ها، اغذیه فروشی‌های جاده‌ای، پیک‌های موتوری، میوه فروش‌های خیابانی و… میتوانند بدون نیاز به برق شهری و با خیال راحت از این دستگاه‌های کارتخوان سیار استفاده کنند.

مزایای خرید و استفاده از دستگاه پوز

مزایای خرید دستگاه پوز از نمایندگی کارتخوان سیار

همونطور که گفتیم، شما میتونید این دستگاه‌ها رو از نمایندگی‌های فروش کارتخوان سیار خریداری کنید. خریداری این دستگاه‌ها از نمایندگی فروش مزایای زیادی داره که در ادامه بهشون اشاره میکنیم. بعضی از این مزایا عبارتند از:

  • نمایندگی‌های فروش دستگاه پوز به کلیه مشتریانی که قصد خرید این دستگاه‌های کارتخوان سیار رو داشته باشند، مشاوره میدهند و از این طریق بهشون کمک میکنند تا مناسب‌ترین دستگاه برای کسب و کار خودشون رو از بین دستگاه‌های متنوع موجود انتخاب کنند.
  • کارشناسان فروش این نمایندگی‌ها طرز کار با این دستگاه رو برای مشتریان به طور کامل توضیح میدهند.
  • تامین امنیت استفاده از این دستگاه‌های کارتخوان برعهده نمایندگان فروش دستگاه پوز هست.
  • نمایندگی‌های فروش دستگاه پوز، خدمات پشتیبانی لازم رو به مشتریان ارائه میکنند و در صورت بروز هرگونه مشکلی در رابطه با این دستگاه، مشتری رو برای رفع مشکل کمک و راهنمایی میکنند.

ویژگی ‌های منحصر به فرد دستگاه پوز یا دستگاه کارتخوان

دستگاه‌های کارتخوان ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که به خاطر وجود آنها، کار خریداران بسیار راحت‌تر میشود. از جمله این ویژگی‌ها میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شارژ با استفاده از برق شهری و نگهداری شارژ تا ۱۰ ساعت
  • داشتن باتری باکیفیت و با دوام
  • فراهم کردن امکان انجام سریع‌تر عملیات‌های بانکی
  • سبک و کم جا بودن دستگاه
  • قابل حمل بودن دستگاه پوز
  • و…

ویژگی ‌های منحصر به فرد دستگاه پوز یا دستگاه کارتخوان

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

دستگاه‌های پوز یا دستگاه‌های کارتخوان قابل حمل، دستگاه‌هایی هستند که امکان انجام سریع و آسان تراکنش‌های مالی و بانکی رو برای کسب و کارها فراهم می‌کنند. با خرید این دستگاه‌ها از نمایندگی‌های فروش نام برده شده در این مقاله میتونید در کنار استفاده از خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب از مزایای داشتن یک شعبه بانکی کوچیک در محل کارتون بهره ببرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *