چطور ساعت و تاریخ کارتخوان MF919 تنظیم کنیم؟

چطور ساعت و تاریخ کارتخوان MF919 تنظیم کنیم؟

[aparat id=”GtgCZ” width=”full”]

چطور ساعت و تاریخ کارتخوان MF919 تنظیم کنیم؟

اگه شما جزو افرادی هستید که برای مدیریت تراکنش ها و پرداخت ها در کسب و کار خودتون در طول روز از دستگاه های پوز یا به اصطلاح دستگاه کارتخوان استفاده می کنید، یکی از نکاتی که برای شما ضروری هست و حائز اهمیته، تنظیم بودن ساعت و تاریخ دستگاه شماست.

اگر ساعت و تاریخ دستگاه کارتخوان شما تنظیم نباشه ممکن هست که برای شما دردسر مشکلات متعددی ایجاد بشه. برای مثال ساعت و تاریخ تراکنش های صورت گرفته شما تماما نادرست و اشتباه هستند. پس این موضوع از اهمیت بالایی برخورداره و شما باید توجه ویژه ای روی ساعت و تاریخ دستگاه خودتون داشته باشید. در صورت تنظیم نبودن شما باید این موارد رو تنظیم کنید. تنظیم کردن تاریخ و ساعت دستگاه های کارتخوان بسیار سادست. در ادامه به آموزش نحوه تنظیم ساعت و تاریخ در دستگاه mf919 از برند مورفان می پردازیم که یکی از بهترین دستگاه های کارتخوان اندرویدی موجود در بازار هست.

[html_block id=”16601″]

برای تنظیم ساعت و تاریخ در این دستگاه ابتدا شما باید نوار بالای صفحه نمایش دستگاه رو به سمت پایین بکشید و روی علامت چرخ دنده بزنید تا وارد بخش تنظیمات (setting) دستگاه کارتخوان بشید. بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات دستگاه گزینه تاریخ و زمان (Data & time) رو انتخاب کنید و در ادامه دو گزینه اول یعنی گزینه automatic data & time و automatic time zone رو فعال کنید تا ساعت و تاریخ دستگاه شما به صورت خودکار تنظیم شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *