چطور دستگاه کارتخوان MF919 را ریست کنیم؟

[aparat id=”akpzf” width=”full”]

چطور دستگاه کارتخوان MF919 را ریست کنیم؟

امروزه با استفاده گسترده از دستگاه های کارتخوان در تمامی کسب و کارها و مشاغل تقریبا همه ی شما عزیزان با دستگاه های کارتخوان کار کردید و یا این دستگاه ها رو در فروشگاه ها و یا مراکز مختلف خرید از نزدیک مشاهده کردید. اغلب افراد دیگر از وجه نقد استفاده نمی کنند و به پرداخت هزینه ها با استفاده از دستگاه های کارتخوان و کارت بانکی روی آوردند. اگر شما جزو صاحبان دستگاه های کارتخوان هستید حتما برای شما اتفاق افتاده که در برخی مواقع نیاز پیدا کنید تا دستگاه کارتخوان خودتون رو مجددا راه اندازی (Reset) کنید. د ر ادامه به آموزش نحوه ریست کردن دستگاه کارتخوان Mf919 می پردازیم.

ریست کردن دستگاه کارتخوان Mf919 خیلی سادست. برای این کار نوار بالای صفحه نمایش رو به سمت پایین بکشید و با انتخاب علامت چرخ دنده در سمت راست وارد قسمت تنظیمات (Setting) بشید. در ادامه شما نیاز دارید تا گزینه Backup & reset رو انتخاب کنید و وارد این قسمت یشید. با وارد شدن به این قسمت تنها گزینه Factory data reset در صفحه نمایش برای شما نشان داده می شود. این گزینه رو انتخاب کنید تا وارد بخش بعدی بشید. در ادامه یک سری توضیحات برای شما شرح داده شدند مبنی بر اینکه که با ریست دستگاه حافظه داخلی دستگاه شما پاک خواهد شد.

در پایین این صفحه شما گزینه ای رو با عنوان Reset Phone مشاهده می کنید. بعد از انتخاب این گزینه دستگاه به شما پیامی رو نمایش میده که آیا شما از ریست کردن دستگاه مطمئن هستید یا خیر. چون همونطور که گفتیم با ریست کردن دستگاه اطلاعات حافظه داخلی شما و برنامه های دانلود شده پاک می شوند. حال شما با انتخاب گزینه ERASE EVERYTHING میتوانید دستگاه خودتون رو ریست کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *