چطور از دستگاه کارتخوان H9 موجودی بگیریم؟

چطور از دستگاه کارتخوان H9 موجودی بگیریم؟

[aparat id=”6iqxw” width=”full”]

چطور از دستگاه کارتخوان H9 موجودی بگیریم؟

یکی از مهم ترین و کارآمد ترین خدمات شبکه بانکی دریافت موجودی از حساب بانکی به روش های مختلف با توجه به شرایط و نیاز کاربران هست. حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که برای اطلاع از مانده حساب خود موجودی دریافت کنید. بانک های متعددی برای گسترش و ارائه خدمات به کاربران از کانال های مختلفی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال شما میتوانید با استفاده از دستگاه های کارتخوان، خودپردازها (ATM)، همراه بانک و … از حساب بانکی خودتون موجودی دریافت کنید.

[html_block id=”16601″]

ما در این مقاله به بررسی نحوه دریافت موجودی از دستگاه کارتخوان H9 می‌پردازیم. لازم به ذکر هست که این دستگاه‌ها در مراکز مختلف به صورت ثابت و یا سیار، اغلب برای پرداخت هزینه‌ها و انجام تراکنش استفاده می‌شوند اما قابلیت های متعدد دیگری هم دارند که یکی از این قابلیت‌ها دریافت موجودی از حساب بانکی موردنظر با استفاده از کارت بانکی هست.

دریافت موجودی با استفاده از دستگاه کارتخوان H9 برند مورفان به سادگی و راحتی هر چه تمام تر صورت میگیره و شما هیچ دردسری برای انجام این کار ندارید. برای دریافت موجودی از دستگاه کارتخوان H9 ابتدا شما نیاز دارید تا کارت بانکی خودتون رو در دستگاه کارتخوان بکشید. بعد از کشیدن کارت بانکی شما وارد منوی مشتری خواهید شد که در این منو چندین گزینه مختلف مانند پرداخت قبض، شارژ مستقیم، موجودی و … برای شما نشان داده می‌شوند.

در مرحله بعد گزینه موجودی رو انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه موجودی شما نیاز دارید تا رمز کارت بانکی خودتون رو وارد کنید. بعد از وارد کردن صحیح رمز کارت بانکی دستگاه از مانده حساب شما موجودی میگیره و موجودی حساب شما رو روی صفحه نمایش می‌دهد. در این مرحله پیامی هم با عنوان “آیا رسید چاپ شود؟” ظاهر می‌شود که شما با فشردن کلید تایید (کلید سبز رنگ) میتوانید رسید موجودی حساب رو دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *