پاکسازی دیتای برنامه اپ استور Morefun MF919

[aparat id=”bmK0L” width=”full”]

امروزه استفاده از گوشی های تلفن هوشمند به قدری رایج شده که همه ی افراد از سنین کوچک تا بزرگ از این گوشی ها با توجه به نیاز روزمره خود استفاده می کنند. با توجه به این موضوع قطعا شما عزیزان با اپلیکشین “App Store” گوگل پلی آشنایی دارید. برنامه اپ استور یک اپلیکشن توزیع نرم افزار و برنامه های دیجیتال هست که به کاربران اجازه میده که نرم افزار و برنامه های مورد نظر خود رو جست و جو و دانلود کنند.

دستگاه های کارتخوان اندرویدی هم این اپلیکیشن رو پشتیبانی می کنند با این تفاوت که اپلیکشین اپ استور دستگاه کارتخوان، صرفا برای این دستگاه ها استفاده میشه و با برنامه اپ استور گوگل پلی که در گوشی های هوشمند استفاده میشه متفاوته، اما از نظر کارایی هر دو یکسان هستند. شما با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید نرم افزارهای مختلفی رو برای دستگاه کارتخوان خود دانلود و یا بروزرسانی کنید. حال در ادامه قصد داریم تا نحوه پاکسازی دیتای برنامه اپ استور در دستگاه کارتخوان MF919 رو به شما آموزش بدیم.

برای پاکسازی دیتای برنامه اپ استور در دستگاه کارتخوان Mf919 ابتدا با کشیدن نوار بالای صفحه به سمت پایین و انتخاب گزینه تنظیمات، وارد قسمت تنظیمات دستگاه بشید. در ادامه گزینه Apps رو انتخاب کنید و برنامه اپ استور (App store) دو انتخاب کنید تا وارد بخش اطلاعات اپلیکیشن (App info) بشید. در ادامه وارد قسمت Storage بشید و برای پاکسلزی دیتای برنامه  گزینه Clear data رو انتخاب کنید و تایید کنید تا دیتای برنامه شما پاکسازی بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *