نقش دستگاه های کارتخوان در جذب منابع مالی

دستگاه‌ کارتخوان یا دستگاه‌ پوز، پایانه‌های فروشگاهی هستند که با استفاده از این دستگاه ها میشه پرداخت‌ها رو در سریع‌ترین حالت ممکن انجام داد. با کمک این دستگاه‌ها میشه بدون نیاز به پرداخت پول نقد، وجه خرید رو به حساب فروشنده واریز کرد. ورود دستگاه‌های کارتخوان به دنیای فروشگاهی باعث شد که مردم راحت‌تر و با امنیت بیشتری خریدهاشون رو انجام بدن. امروزه شاهد این مسئله هستیم که مردم تنها با استفاده از کارت‌های بانکی و بدون وجه نقد خریدهاشون رو انجام می‌ دهند. این موضوع به قدری رایج شده که حتی ممکنه به عدم خرید این افراد از فروشگاه‌های فاقد دستگاه کارتخوان منجر بشه.

با توجه به این موضوع، میشه نتیجه گرفت که وجود دستگاه کارتخوان در محل کار میتونه منجر به جذب منابع مالی بشه. ولی آیا همه دستگاه‌های کارتخوان این توانایی رو دارن که منابع مالی رو به خودشون جذب کنند؟ یک کارتخوان مناسب باید برای جذب منابع مالی چه ویژگی‌هایی داشته باشه؟ همه این‌ها مطالبی هستند که ما در شرکت پارت ارتباط آوا قصد داریم در این مقاله مورد بررسی قرارشون بدیم.

دستگاه پوز یا کارتخوان چیست؟

دستگاه پوز یا کارتخوان دستگاهیه که به عنوان یک پایه فروش یا شعبه بانکی کوچیک و همراه عمل میکنه و به افراد این امکان رو میده تا بدون نیاز به پرداخت پول نقد، خریدشون رو انجام بدهند. این دستگاه برای عملکردش، تنها به اتصال با یک بستر ارتباطی مناسب نیاز داره. این بستر ارتباطی میتونه خط تلفن، مودم، شبکه وای فای یا حتی یک سیمکارت کوچیک باشه. دستگاه‌های کارتخوان، بسته به نوع و مدلی که دارند، از طریق اتصال مستقیم به جریان برق کار می کنند یا با کمک باتری‌های شارژی، ساعات زیادی قابلیت استفاده داشته باشند. امروزه تمامی مشاغل این امکان رو دارند که از دستگاه‌های کارتخوان استفاده کنند؛ البته باید توجه داشته باشید که بهتره نوع کارتخوان رو متناسب با شغل و حرفه کاری خودتون انتخاب کنید.

انواع دستگاه‌های کارتخوان یا پوز

جذب منابع مالی

دستگاه‌های کارتخوان یا پوز، مدل‌های مختلفی دارند. هر کدوم از این مدل‌ها و انواع کارتخوان، قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و می‌توانند در کار و حرفه خاصی مورد استفاده قرار بگیرند. انواع مختلف دستگاه‌های کارتخوان یا پوز عبارتند از:

  • پایانه فروش Dial-up POS
  • پایانه فروش شبکه‌ای یا LAN
  • پایانه فروش اینترنتی یا WI FI
  • پایانه فروش بلوتوثی
  • پایانه فروش کامپیوتری یا PC-POS
  • پایانه فروش سیمکارتی یا GPRS
  • پایانه فروش جیبی یا موبایل پوز یا M-POS
  • پایانه فروش اندرویدی یا PDA-POS

استفاده از دستگاه‌های کارتخوان چه مزایایی دارد؟

جذب منابع مالی

استفاده از دستگاه‌های کارتخوان، مزایای زیادی رو برای فروشندگان و مشتریان به همراه داره که از جمله این مزایا میشه به انجام سریع و آسان پرداخت‌ها، عدم نیاز به حمل پول نقد، عدم نیاز به شمردن مبالغ بالای پول نقد، کمتر شدن میزان دریافت چک‌های بی‌اساس و بی‌محل، جلوگیری از انتقال آلودگی‌هایی که توسط پول نقد منتقل می‌شوند، کاهش میزان سرقت از صندوق‌های فروشگاهی و… اشاره کرد. البته چنانچه شما دستگاه کارتخوان خودتون رو به درستی انتخاب کنید، می‌توانید با کمکش منابع مالی بیشتری رو جذب کنید.

نقش دستگاه‌های کارتخوان در جذب منابع مالی چیست؟

شاید برای شما جالب باشه که بدونید استفاده از دستگاه‌های کارتخوان به شما کمک میکنه تا فروشتون رو بالا ببرید و منابع مالی بیشتری رو جذب کنید. اما چجوری ممکنه که دستگاه‌های کارتخوان به ما کمک کنند تا فروش بیشتر داشته باشیم؟ و یا مشتریان بیشتری رو جذب کنیم؟ این‌ها موارد و عوامل ساده‌ای هستند که در ادامه بهشون اشاره می‌کنیم.

جذب منابع مالی

نقش سرعت انجام تراکنش دستگاه در جذب منابع مالی

سرعت انجام تراکنش‌ها یکی از مهم‌ترین مواردیه که برای جذب مشتریان باید بهش توجه داشته باشید. چنانچه حجم تراکنش‌ها در محل کاری شما زیاد هست؛ اما اگه شما هنوز از مدل‌های قدیمی دستگاه‌های کارتخوان برای انجام تراکنش‌هاتون استفاده می‌کنید که تنها قادر به انجام تراکنش‌های محدودی هستند و کند عمل می‌کنند، مسلما ممکنه مشتریانتون رو به همین دلیل از دست بدید. پس بهتره از دستگاه‌های کارتخوان نو و با امکانات جدید استفاده کنید که  تراکنش‌های مالی رو با سرعت بالاتری انجام بدید و نظر مثبت مشتریان رو هم به خودتون جلب کنید.

نقش سرعت انجام تراکنش دستگاه در جذب منابع مالی

سرعت انجام تراکنش‌ها یکی از مهم‌ترین مواردیه که برای جذب مشتریان باید بهش توجه داشته باشید. چنانچه حجم تراکنش‌ها در محل کاری شما زیاد هست؛ اما اگه شما هنوز از مدل‌های قدیمی دستگاه‌های کارتخوان برای انجام تراکنش‌هاتون استفاده می‌کنید که تنها قادر به انجام تراکنش‌های محدودی هستند و کند عمل می‌کنند، مسلما ممکنه مشتریانتون رو به همین دلیل از دست بدید. پس بهتره از دستگاه‌های کارتخوان نو و با امکانات جدید استفاده کنید که  تراکنش‌های مالی رو با سرعت بالاتری انجام بدید و نظر مثبت مشتریان رو هم به خودتون جلب کنی

نقش ظاهر فیزیکی دستگاه کارتخوان در جذب منابع مالی

هر چند عملکرد یک دستگاه کارتخوان از ظاهرش خیلی مهم‌تر هست؛ اما نباید از نقش ظاهر دستگاه در جلب مشتریان غافل شد. استفاده از دستگاه‌های کارتخوان نو و دارای ظاهر مناسب پرستیژ کاری شما رو بالا میبره و در جلب نظر مشتریان خیلی موثر هست.

نقش دسترسی مشتری به کارتخوان در جذب منابع مالی

جذب منابع مالی

ممکنه شما هم به فروشگاه‌هایی مراجعه کرده باشید که دستگاه کارتخوان رو در محلی دور از دسترس مشتری، برای مثال پشت پیشخوان، قرار می‌دهند. در این صورت مشتری مجبوره که رمز کارت بانکیش رو با صدای بلند به فروشنده اعلام کنه. انجام این کار شاید برای خیلی افراد مطلوب نباشه و ناراحت کننده به نظر برسه. همین مسئله ممکنه باعث بشه که شما مشتریانتون رو از دست بدید. استفاده از دستگاه‌های کارتخوانی که قسمت‌های مشخصی رو برای وارد کردن رمز مشتریان در نظر گرفتند، تا حد زیادی در جذب منابع مالی و جلب نظر مشتریان موثر هست.

نقش پشتیبانی مناسب دستگاه‌های کارتخوان در جذب منابع مالی

پشتیبانی مناسب، هم در جذب مشتریان فروشگاهی و هم در جلب نظر مشتریان فروشگاه‌های فروشنده دستگاه‌های کارتخوان موثر هست. با خرید دستگاه از فروشگاهی که خدمات پس از فروش مناسبی رو ارائه میکنه میشه به خریدار کمک کرد تا در صورت بروز هر مشکلی، به راحتی و تنها با یک تماس ساده مشکل خودش رو با کمک پشتیبانی شرکت کارتخوان حل کنه. همچنین با وجود چنین امکاناتی، دیگه نیازی نیست که مشتریان در صورت بروز هر مشکل کوچیک و پیش و پا افتاده‌ای برا استفاده از دستگاه‌های کارتخوان معطل شوند.

جذب منابع مالی

نقش خرید کارتخوان از فروشگاه معتبر در جذب منابع مالی

با خرید دستگاه‌های کارتخوان نو، آکبند و با کیفیت از فروشگاه‌های کارتخوان معتبر، شما میتونید منابع مالی زیادی رو به جلب کنید. چون این فروشگاه‌ها هم دستگاه‌های با کیفیت و پرسرعت دارای ظاهر مناسب رو به شما ارائه می‌کنند و هم در صورت وجود هر گونه ایراد و مشکلی به مالکین دستگاه‌های کارتخوان کمک می‌کنند که این مشکلات رو به راحتی و ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنند. همین مسائل موجب میشه که هم شما از خریدتون راضی باشید و هم نظر مشتریان به کسب و کار شما جلب بشه.

چگونه یک فروشگاه معتبر برای خرید دستگاه کارتخوان انتخاب کنیم؟

برای خرید دستگاه کارتخوان از یک فروشگاه معتبر، باید ابتدا انواع فروشگاه‌های معتبر در زمینه عرضه و فروش دستگاه‌های کارتخوان رو بشناسید. نمایندگی‌های رسمی فروش و ارائه دستگاه‌های کارتخوان شامل بانک‌های دولتی، بانک‌های غیر دولتی، موسسات قرض الحسنه، موسسات مالی و اعتباری و تمامی شرکت‌های پی اس پی دارای مجوز رسمی از سوی شاپرک هستند. در این میان، خرید دستگاه کارتخوان از بعضی از این نمایندگی‌ها میتونه برای شما سودمندتر باشه و تاثیر بیشتری هم در جذب منابع مالی داشته باشه.

یکی از معتبرترین و بهترین نمایندگی‌های فروش دستگاه های کارتخوان، شرکت پارت ارتباط آوا تنها نمایندی انحصاری دستگاه مورفان در ایران هست که به شما کمک میکنه منابع مالی بیشتری رو به سوی کسب و کار خودتون جذب کنید. در ادامه برتری‌های شرکت پارت ارتباط آوا، نسبت به سایر نمایندگی‌های فروش دستگاه‌های کارتخوان رو برای شما شرح خواهیم داد.

پارت ارتباط آوا

مزایای خرید دستگاه کارتخوان از شرکت پارت ارتباط آوا چیست و این شرکت چگونه می‌تواند در جذب منابع مالی موثر باشد؟

شرکت پارت ارتباط آوا، دستگاه‌های کارتخوان آکبند، نو و کار نکرده از بهترین تولید کنندگان کارتخوان رو در اختیار مشتریان قرار میده. این در حالیه که دستگاه‌های کارتخوانی که از بانک‌ها دریافت می شوند، به طور معمول دست دوم هستند و از مدل‌های قدیمی کارتخوان هستند. خرید کارتخوان از شرکت پارت ارتباط آوا با شرایط آسان‌تر و سرعت بالاتری انجام میشه که همین مسئله موجب صرفه جویی در وقت و زمان شما میشه. سرعت کار کردن و انجام تراکنش‌های بانکی با استفاده از کارتخوان‌های شرکت پارت ارتباط آوا زیاد هست و شما و مشتریانتون برای انجام یک پرداخت ساده معطل نخواهید شد.

علاوه‌ بر تمامی این موارد، با خرید از شرکت پارت ارتباط آوا، شما از خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر هم برخوردار خواهید شد. با داشتن این گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب، نه تنها کیفیت دستگاه خریداری شده شما تضمین شده هست بلکه شما میتونید دستگاهتون رو به صورت رایگان تعمیر کنید. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل یا داشتن هر سوالی این امکان وجود داره که با کارشناسان و پشتیبانان این شرکت تماس بگیرید.

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

همانطور که گفتیم، دستگاه‌های کارتخوان تاثیر بسزایی در زمینه جذب منابع مالی دارند و به شما کمک می کنند تا توجه مشتریان رو به خودتون جلب کنید و درآمد بیشتری داشته باشید. شرکت پارت ارتباط آوا، نماینده انحصاری فروش دستگاه‌های مورفان در ایران، دستگاه‌هایی با کیفیت و معتبر رو به شما ارائه میکنه و با ارائه خدمات پس از فروش مناسب به شما کمک میکنه تا منابع مالی زیادی رو جذب کنید و درآمد خودتون رو به شکل چشمگیری افزایش بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *