نحوه انجام تراکنش با دستگاه کارتخوان h9

نحوه انجام تراکنش با دستگاه کارتخوان h9

[aparat id=”73NsL” width=”full”]

نحوه انجام تراکنش با دستگاه کارتخوان h9

دستگاه  های کارتخوان یا به اصطلاح دستگاه های پوز دستگاه هایی هستند که با توجه به پیشرفت تکنولوژی برای صرفه جویی در زمان و راحتی در انتقال وجه طراحی شدند و مورد استفاده قرار گرفتند. دستگاه های کارتخوان کارکرد ساده و راحتی دارند، به همین دلیل خیلی سریع بین مردم محبوب شدند، به طوری که امروزه تمامی صاحبان کسب و کارهای مختلف و حتی خرده فروشی های کوچک هم از این دستگاه ها استفاده می کنند و استفاده و دریافت وجه نقد در بین مردم بسیار کاهش یافته است.

اگر شما هم تا به حال با این دستگاه ها کار کرده باشید و یا از نزدیک این دستگاه ها رو دیده باشید حتما میدانید که این دستگاه ها قابلیت های زیادی دارند. مهم ترین قابلیتی که این دستگاه ها دارند انجام تراکنش هست. شما میتوانید با استفاده از این دستگاه ها تراکنش های مختلفی رو انجام بدید. برای مثال شما میتوانید قبض پرداخت کنید، شارژ خریداری کنید، و یا کالایی رو خرید و فروش کنید.

در ادامه این مقاله از پارت ارتباط آوا قصد داریم تا شما عزیزان رو با نحوه انجام تراکنش در دستگاه H9 آشنا کنیم. دستگاه H9 یکی از بهترین دستگاه های کارتخوان سیارموجود در حال حاضره که قابلیت های بسیار زیادی داره و از قیمت مناسبی هم برخوداره. برای انجام تراکنش در دستگاه کارتخوان H9 ابتدا شما باید کارت بانکی رو در دستگاه بکشید. پس از کشیدن کارت بانکی در دستگاه کارتخوان شما وارد منوی مشتری خواهید شد. در این منو شما میتوانید تراکنش های مختلفی رو انجام بدید که در بالا به این تراکنش ها اشاره کردیم.

برای مثال ما قصد داریم تا هزینه کالایی رو بپردازیم. برای پرداخت هزینه یک کالا شما باید گزینه خرید رو انتخاب کنید و در ادامه با  فشردن کلید تایید (کلید سبز رنگ در صفحه کلید دستگاه کارتخوان) مبل؛ مورد نظر تراکنش رو در دستگاه وارد کنید. بعد از وارد کردن مبلغ مورد نظر به واحد ریال و فشردن مجدد کلید تایید، شما باید رمز کارت بانکی رو وارد کنید. لازم به ذکر هست که فرآیند وارد کردن رمز کارت بانکی برای امنیت بیشتر باید توسط مشتری صورت بگیره.

پس از وارد کردن رمز کارت به درستی و شما با پیغام “در حال ارسال اطلاعات” و در ادامه “در حال دریافت اطلاعات” مواجه می شوید. سپس در صورتی که تراکنش شما با موفقیت و به درستی انجام شود پیام “تراکنش موفق” برای شما در صفحه دستگاه نمایش داده می شود و رسید تراکنش هم برای شما چاپ خواهد شد. بعد از چاپ رسید تراکنش شما این امکان رو دارید تا رسید پذیرنده رو هم چاپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *