معرفی و مقایسه برندهای پرفروش و محبوب دستگاه کارتخوان

معرفی و مقایسه برندهای پرفروش و محبوب دستگاه کارتخوان

امروزه خیلی از افراد با توجه به پیشرفت تکنولوژی، استفاده از پول نقد رو فراموش کردن و به استفاده از دستگاه های کارتخوان برای راحت تر شدن پرداخت ها در کسب و کارها روی آوردند. دستگاه کارتخون مزایا و ویژگی های بسیار زیادی دارند و شما باید دستگاهی رو انتخاب کنید که ویژگی هایی متناسب با کسب و کار شما داشته باشه. حال در این بین کارتخوان هایی وجود دارند که با توجه به کاربرد و ویژگی هایی که دارند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردارند. ما در این مقاله از پارت ارتباط آوا قصد داریم تا به معرفی و مقایسه برندهای پرفروش و محبوب دستگاه کارتخوان بپردازیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی و مقایسه برندهای پرفروش و محبوب دستگاه کارتخوان

امروزه استفاده از دستگاه پوز در تمامی کسب و کارها ضروریه، چون دستگاه های پوز بسیار کارآمد هستند، و باعث رشد اقتصادی کسب و کارهای مختلف شدند. مخصوصا در سال های اخیر که با توجه به شیوع ویروس کرونا استفاده از پول نقد در تمامی فروشگاه ها، مراکز خرید و مغازه ها به شکل چشم گیری کاهش پیدا کرد. علاوه بر مواردی که گفتیم استفاده از دستگاه های کارتخوان در صرفه جویی و کاهش هزینه ها هم نقش بسیار مهمی رو ایفا کردند.

[html_block id=”16601″]

دستگاه های کارتخوان در نوع ثابت و سیار موجود هستند و شرکت ها و نمایندگی های مختلفی این دستگاه ها رو تولید می کنند. به همین دلیل شما برای انتخاب بهترین دستگاه کارتخوان، برای انجام تراکنش های مالی با سرعت بیشتر باید با انواع این دستگاه ها آشنا بشید و مناسب ترین دستگاه رو با توجه به نوع کسب و کار خودتون انتخاب کنید. در ادامه به معرفی دستگاه های کارتخوان محبوب و پر فروش می پردازیم.

دستگاه های پوز برند مورفان

برند مورفان (MoreFun)، یکی از مجبوب ترین برندهای تولید کننده دستگاه های کارتخوان هست که تنها در ۵ سال، ۱۴میلیون دستگاه کارتخوان رو نصب و راه اندازی کرد و به جمع ۱۰ تولیدکننده ی برتر این صنعت تبدیل شد. برند مورفان با عرضه محصولات جدید و متفاوت، قصد تغییر و تحول در صنعت پرداخت، و آسان تر کردن هر چه بیشتر تراکنش برای پذیرنده و مشتریان رو داره. شرکت پارت ارتباط آوا نماینده ی انحصاری این برند معتبر و بین المللی در ایران هست. تمامی محصولات برند مورفان توسط شرکت پارت ارتباط آوا ضمانت و پشتیبانی می شوند. حال در ادامه مقاله به معرفی دو دستگاه پرطرفدار MF919 و H9 می پردازیم.

دستگاه کارت خوان اندرویدی MF919 جزو بهترین دستگاه های موجود در حال حاضر بازار هست که بسیار هوشمنده و برای استفاده در هر کسب و کاری مناسب هست. این دستگاه قابلیت ها و مزایای زیادی داره. قابلیت لمس همزمان چند نقطه، صدای بالا با کیفیت مناسب، چاپگر پر سرعت، قابلیت اتصال NCF، ظرفیت بالای باتری، پشتیبانی از GPS، بارکد اسکنر، دو دوربینه بودن دستگاه، اتصال 4G، پشتیبانی از بالاترین نسخه اندروید موجود در دستگاه های کارتخوان و … این دستگاه رو تبدیل به یک گزینه مناسب برای کسب و کار شما میکنه. این نکته رو هم مدنظر داشته باشید که این دستگاه سبک و خوش دسته و حمل و نقل دستگاه برای شما دردسری رو ایجاد نمیکنه.

دستگاه کارتخوان H9 هم جزو بهترین دستگاه های کارتخوان سیار موجود در بازاره. قیمت این دستگاه بسیار مقرون به صرفه هست و شما با خرید این دستگاه از امکانات خوبی بهره مند خواهید شد. این دستگاه مجهز به قابلیت اتصال NCF و اسپیکر هست. وزن این دستگاه حدود 335 گرم هست و شما میتونید در سه رنگبندی آبی، مشکی و نارنجی این دستگاه رو خریداری کنید. این دستگاه صفحه لمسی نداره و دارای یک صفحه کلید 19 کلیده هست. این دستگاه با توجه به قیمت مناسب و امکاناتی که داره، به یکی از دستگاه‌های کارتخوان محبوب بین کسب و کارهای مختلف تبدیل شده.

دستگاه های پوز برند اینجینکو

برند اینجینکو فرانسه به عنوان پرفروش‌ترین تولیدکننده دستگاه های کارتخوان در دنیا شناخته میشه. از ویژگی های دستگاه های برند اینجینکو میتوان به مقاومت زیاد و قیمت ارزان این دستگاه ها اشاره کرد. تراکنش‌های این دستگاه ها از طریق سیستم GPRS انجام میشه و یکی از معایب این دستگاه ها سرعت تراکنش کم‌ هست اما با این حال این دستگاه طرفداران زیادی دارند. بهترین دستگاه های کارتخوان برند اینجینکو موجود در بازار دستگاه های کارتخوان 5100 و 7910 هستند.

دستگاه های پوز برند پکس

برند پکس در سال 2000 در کشور چین شروع به کار کرد. دستگاه های پوز برند پکس در دو نوع سیار و ثابت وجود دارند و جزو پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های کارتخوان در دنیا محسوب میشن. از بهترین محصولات برند پکس که در بازار ایران هم پرطرفدار هستن میشه به دستگاه های S90 و S910 اشاره کرد، که در ادامه به معرفی این دستگاه ها میپردازیم. دستگاه پوز S90 آنتن دهی مناسبی داره و بسیار مقاومه. این دستگاه یکی از محبوب ترین کارتخوان های سیاره که در ایران بسیار مورد استفاده قرار میگیره. این دستگاه همچنین قابلیت استفاده دو سیم کارته رو داره. این دستگاه سبکه و وزن زیادی هم نداره، پرینتر دستگاه حرارتی هست. این دستگاه برای اتصال به شبکه بانکی شما تنها به یک سیم‌ کارت نیاز داره. لازم به ذکره که برای عملکرد بهتر دستگاه از سیم کارت های 4G استفاده کنید. در ادامه به معرفی ویزگی های دستگاه کارتخوان S910 می پردازیم.

دستگاه کارتخوان S90 جزو دستگاه های سیار هست که ابعاد متوسط و وزن بسیار کمی داره که این ویژگی ها دستگاه رو به یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در کسب و کار مختلف تبدیل می کنند. این دستگاه دارای یک رول کاغذی 12 متری هست و امکان اتصال به 5 حساب بانکی رو داره. که به دلخواه میتوانید یکی رو انتخاب کنید. این نکته رو مدنظر داشته باشید که برای استفاده از این دستگاه شما به سیم کارت و کاغذ مخصوص نیاز دارید.

دستگاه های پوز برند نیولند

برند نیولند متعلق به کشور هلند و همینطور جزو محبوب ترین ها در دنیاست. محصولات این برند هم در سرار دنیا و در کشورهای مختلف عرضه میشه که از بهترین کارتخوان های نیولند میشه به کارتخوان ME31 اشاره کرد. این دستگاه دارای وزن 300 گرم هست و باطری این دستگاه هم از ظرفیت بالایی برخورداره. از دیگر ویژگی های این دستگاه کارتخوان میشه به پرینتر حرارتی اشاره کرد.

دستگاه های پوز برند وریفون

برند وریفون یک برند آمریکایی تولید کننده دستگاه های کارتخوان هست که با مدیریت تقریبا ۷ میلیارد تراکنش سالانه، جزو بزرگترین سازندگان دستگاه های کارتخوان در دنیاست. از جمله کارتخوان های محبوب این برند میشه به کارتخوان سیار وریفون 675 و 680 اشاره کرد که در ادامه به معرفی و شرح این دستگاه ها می پردازیم. دستگاه پوز وریفون 680 جزو دستگاه های لمسیه که که در جایی بدون نیاز به خط تلفن شما امکان استفاده از این دستگاه رو دارید. این دستگاه به وسیله سیم کارت به شبکه متصل میشه و تراکنش رو با قابلیت GPRS انجام میده. از ویژگی های این دستگاه میشه به حمل و نقل آسان، سرعت بالای تراکنش و باطری با طول عمر بالا اشاره کرد.

دستگاه کارتخوان وریفون 675 سرعت بالایی داره و علاوه بر سرعت بالا باطری قدرتمندی هم داره. این دستگاه کوچیک، سبک و بسیار خوش دست هست. دستگاه کارتخوان وریفون 675 کوچیکترین دستگاه پرداخت سیار هست که هر نیازی که شما داشته باشید رو برطرف میکنه. شما این توانایی رو دارید که از سیم کارت های اپراتور های مختلف برای دستگاه استفاده کنید و با بالاترین سرعت ممکن، تراکنش خودتون رو انجام بدید. لازم به ذکره که این دستگاه مصرف بسیار پایین دیتا داره و شما میتونید با ملبغ بسیار اندکی تا ماه ها از این دستگاه استفاده کنید. شما میتونید از این دستگاه در هر جایی استفاده کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه ندارید. دستگاه کارتخوان وریفون 675 به لایه های مختلف امنیتی مجهز هست و شما میتونید حساب های بانکی خودتون رو به دستگاه متصل کنید. این دستگاه جزو پر فروش ترین دستگاه ها در بازار ایران هست.

دستگاه های پوز برند نیوپوز

برند نیوپوز هم جزو محبوب ترین برندهای تولید کننده دستگاه کارتخوان هست که عملکرد جالب و قابل توجهی داره. این برند تغییراتی بسیار زیادی رو در زمینه پرداخت الکترونیک ایجاد کرد. دستگاه های کارتخوان نیوپوز کارایی و عملکرد خیلی خوب و مناسبی دارند. از ویژگی ها و مزایای دستگاه های کارتخوان اندرویدی برند نیوپوز میتوان به ایمن بودن و امنیت بالا، سرعت بالا در انجام تراکنش ها، مقاوم بودن در برابر ضربات فیزیکی، پشتیبانی از بارگیری برنامه های مختلف، پردازنده قوی و … اشاره کرد. لازم به ذکر هست که برخی از مدل‌های این برند به تازگی وارد بازار شدند.

دستگاه های پوز برند نکسگو

برند نکسگو، با هدف توسعه فناوری های دستگاه های کارتخوان و خدمات پرداخت الکترونیک تاسیس شد. برند نکسگو حالا جزو شرکت های برتر و محبوب تولید کننده دستگاه های پوز در دنیا محسوب میشه. دستگاه کارتخوان G2 از جمله دستگاه های موجود در بازار از برند نکسگو هست که به صورت آکبند و با گارانتی در دسترسه. کار کردن با این دستگاه کارتخوان سیار خیلی سادست. از ویژگی ها و مزایای این دستگاه میشه به راحتی حمل و نقل راحت دستگاه و ماندگاری شارژ باطری اشاره کرد. لازم به ذکره که دستگاه کارتخوان G2 امکان اتصال به به بانک های عضو شتاب رو هم داره. در ادامه به معرفی دستگاه G3 از این برند می پردازیم.

دستگاه کارتخوان G3 جزو دستگاه های سیار برند نکسگو هست که شکل ظاهری مناسبی داره و به خاططر همین علت جابجایی این دستگاه بسیار راحته. این دستگاه از جمله دستگاهایی هست که در بازار ایران موجوده و به صورت آکبند هم در بازار عرضه میشه. از ویژگی های این دستگاه میتوان به نحوه استفاده آسان، قابلیت اتصال به بانک های عضو شتاب، نگهداری شارژ، باطری قوی، حافظه داخلی زیاد، سرعت بالا در تراکنش ها و … اشاره کرد. دستگاه پوز G3 به صورت معمولی، لمسی و وای فای دار عرضه میشه و سرعت بالا و آنتن دهی مناسبی هم داره.

دستگاه های پوز برند لایت اسپید

برند لایت اسپید هم یکی دیگر از بهترین برندهای تولید کننده دستگاه کارتخوان هست. دستگاه‌های پوز برند لایت اسپید متناسب با کسب و کارهای ساده و کوچک هستند، کسب و کارهایی مانند خرده فروشی ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها و … . یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های کارتخوان برند لایت اسپید صرفه جویی در زمان خرید به دلیل سرعت تراکنش بالای این دستگاه هاست که قطعا رضایت مشتری رو در پی دارند. اما با این وجود این دستگاه ها در ایران محبوب نیستند و طرفداران زیادی هم ندارند.

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

ما در این مقاله از پارت ارتباط آوا به معرفی و مقایسه برندهای پرفروش و محبوب دستگاه کارتخوان و بهترین محصولات این دستگاه ها پرداختیم، تا شما عزیزان بتوانید با داشتن اطلاعات کافی، کارتخوان مورد نیاز برای کسب و کار خودتون رو انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *