مزایای خرید کارتخوان سیار

خرید دستگاه کارتخوان سیار با توجه به مزایا و امکاناتی که در اختیار شما عزیزان قرار میدهد یک امر ضروری به شمار میرود. امروزه استفاده از دستگاه کارتخوان سیار در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، ادارات و حتی کسب و کارهای خیلی کوچیک امری رایج است.

فروشندگان میتوانند تنها با خرید دستگاه کارتخوان، تراکنش‌های مالی خودشون رو کنترل کنند و با این کار از دریافت وجه نقد از مشتریان پیشگیری به عمل بیاورند.

جمع شدن مبلغ زیادی وجه نقد میتونه دردسر آفرین باشه و شما مجبور هستید که هر روز یا هر چند روز یکبار برای واریز این وجه به حساب بانکیتون به بانک مراجعه کنید.

اما تهیه دستگاه کارتخوان شما رو از این مسائل بی‌نیاز میکند. شما میتونید این دستگاه‌ها رو خریداری کنید یا در ازای داشتن مبلغی سپرده به طور موقتی از بانک دریافت کنید.

در این مقاله این دو روش رو باهم مقایسه میکنیم و به بررسی شرایط خرید دستگاه کارتخوان و مزایای کارتخوان سیار خواهیم پرداخت.

مزایای خرید کارتخوان سیار

خرید کارتخوان سیار، مزایای زیادی داره که در این قسمت به بعضی از مهم‌ترینشون اشاره میکنیم:

  • بعد از خرید انواع مختلف دستگاه‌های کارتخوان ارزان قیمت و گران قیمت، شما مالک تمام و کمال دستگاه هستید و حق استفاده از این دستگاه، تنها به شما تعلق دارد.
  • خرید کارتخوان سیار شما رو از دخالت بانک‌های مختلف برای انجام تراکنش‌ها در امان نگه میدارد.
  • بعد از خرید دستگاه کارتخوان سیار، شما میتونید دستگاه خودتون رو به بانک موردنظرتون متصل کنید. حالا اگه از خدمات این بانک راضی نبودید، میتوید شعبه حساب یا بانک خودتون تغییر دهید.
  • اگه که دستگاه خریداری شده شما گم بشه، نیازی به پرداخت مبلغی بیشتر از مبلغ دستگاه به بانک وجود ندارد و شما از پرداخت مالیات، ارزش افزوده و… بی‌نیاز هستید.

  • شما میتونید با توجه به بودجه‌ای که برای انجام این کار در نظر دارید، از بین مدل‌های مختلف دستگاه کارتخوان سیار یکی رو برای خرید انتخاب کنید. درحالیکه اگه شما قصد داشته باشید یک دستگاه کارتخوان بی‌سیم رو از شعبه بانکی دریافت کنید، بانک موردنظرتون دستگاه طرف قرار داد خودش رو با یک قیمت مشخص به شما ارائه میکنه که ممکنه خریدش از توان شما خارج باشد.
  • شما میتونید در صورت عدم نیاز به این دستگاه، اون رو بدون هیچ محدودیتی و به صورت کاملا قانونی بفروشید.
  • در صورتی‌ که شما هیچ حساب سپرده بلند مدتی در بانک ندارید، میتونید تنها با ارسال مدارک و ثبت درخواست در شاپرک، کارتخوان سیار خودتون رو دریافت کنید.

تفاوت ‌های استفاده و خرید کارتخوان سیار با استفاده از کارتخوان ‌های بی‌سیم بانک‌ها

در این قسمت، ویژگی‌های دستگاه کارتخوان سیار رو با کارتخوان‌های بی‌سیم مقایسه میکنیم و به شما میگیم که چرا خرید کارتخوان سیار کار عاقلانه‌تری هست. بعضی از تفاوت‌های این دو نوع دستگاه عبارتند از:

تفاوت ‌های استفاده و خرید کارتخوان سیار با استفاده از کارتخوان ‌های بی‌سیم بانک‌ها

  • دستگاه‌هایی که توسط بانک‌ها و تحت عنوان کارتخوان بی‌سیم به مشتریان عرضه میشن، غالبا دستگاه‌های قدیمی و دست دوم هستند.
  • اگه شما یک دستگاه کارتخوان بی‌سیم از بانک دریافت کنید، معمولا مجبور هستید که مبلغی رو در اختیار بانک قرار دهید. بانک این مبلغ رو بدون پرداخت سود، در حساب شما بلوکه میکند.
  • تا یک سال بعد از دریافت دستگاه کارتخوان بی‌سیم از بانک، نمیتونید هیچ مبلغی رو به عنوان سود سپرده خودتون دریافت کنید.

تفاوت ‌های استفاده و خرید کارتخوان سیار با استفاده از کارتخوان ‌های بی‌سیم بانک‌ها

  • چنان‌چه اتفاقی برای دستگاه دریافت شده توسط شما بیفتد یا آن را گم کنید، موظف خواهید بود که مبلغی را به عنوان خسارت به بانک پرداخت کنید. بانک این هزینه را از مبلغ بلوکه شده در حساب شما کسر می‌کند.
  • چنان چه میزان تراکنش‌های بانکی شما پس از دریافت دستگاه از بانک از حد مشخصی کمتر باشد، بانک اخطار جمع‌آوری دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  • پس از دریافت کارتخوان بی‌سیم از هر شعبه یا بانکی، مجبور خواهید بود که تا زمان استفاده از دستگاه از خدمات همان بانک و همان شعبه استفاده کنید و نمی‌توانید حتی شعبه بانک خود را تغییر دهید.

پشتیبانی کارتخوان

با توجه به مطالبی که در قسمت‌های قبلی گفتیم، خرید دستگاه کارتخوان سیار نسبت به دریافتش از بانک‌ها بسیار منطقی‌تر به نظر میرسد. شما میتونید دستگاه کارتخوان سیارتون رو از تمامی بانک‌های عضو شتاب و شرکت‌هایی که موفق به دریافت مجوز از سوی شاپرک شده‌اند، خریداری کنید. قبل از خرید باید نکاتی رو مدنظر قرار دهید که یکی از آنها پشتیبانی شرکت فروشنده و ارائه خدمات پس از فروش از طرف مقابل هست. بعضی از فروشندگان کارتخوان سیار، بعد از ارائه این دستگاه‌ها به شما در صورت بروز هر گونه مشکلی، مسئولیتش رو نخواهند پذیرفت و خدماتی رو به شما ارائه نمیکنند. در این شرایط بهتره دستگاهتون رو از فروشنده‌ای دریافت کنید که خدمات پس از فروش مناسبی از جمله ارسال مطمئن و رایگان، خدمات تعویض یا تعمیر، پاسخگویی به مشکلات و… رو به شما ارائه میکند.

پشتیبانی کارتخوان در پارت ارتباط آوا

ضمانت نامه کارتخوان

با خرید کارتخوان سیار نو و استفاده نشده، معمولا فروشنده سندی تحت عنوان ضمانت نامه کارتخوان به شما ارائه میکند که در آن، شرایط تعویض و تعمیر کارتخوان سیار توسط نمایندگی ذکر شده است. برای اطمینان بیشتر بهتره دستگاه‌های کارتخوان سیار نو و دارای ضمانت نامه معتبر رو خریداری کنید تا در صورت خرابی دستگاه متضرر نشوید. همچنین ارائه ضمانت نامه همراه با کارتخوان سیار میتونه تضمین کننده اصالت و دوام کالای خریداری شده شما باشد.

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه تمامی کسب و کارهای کوچیک و بزرگ باید به دستگاه‌های کارتخوان مجهز باشند. استفاده از این دستگاه‌ها مزایای زیادی داره که از جمله آنها میشه به بی‌نیازی از نگه داشتن مبلغ زیادی پول نقد اشاره کرد. شما میتونید به راحتی و بدون هیچ دردسری پول خودتون رو به حساب بانکیتون منتقل کنید. روش‌های دریافت این دستگاه‌ها متفاوت هستند. همونطور که گفتیم شما میتونید این دستگاه‌ها رو از بانک دریافت کنید یا یک دستگاه کارتخوان سیار خریداری کنید. خرید دستگاه کارتخوان سیار، خیلی به صرفه‌تر از دریافت از بانک است. در این مقاله تفاوت بین این دو روش دریافت دستگاه کارتخوان رو بررسی کردیم و به شما توضیح دادیم که چرا خرید دستگاه کارتخوان سیار به صرفه‌تر است. شما میتونید دستگاه‌های کارتخوان سیار رو از کلیه نمایندگی‌های معتبر فروش آنها و با دریافت ضمانت نامه و خدمات پس از فروش خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *