فعال کردن صدای صفحه کلید Morefun H9

[aparat id=”2crQI” width=”full”]

فعال کردن صدای صفحه کلید Morefun H9

اگر تا به حال با دستگاه های کارتخوانی که دارای صفحه کلید هستند کارکرده باشید حتما میدانید که میتوانید در هنگام استفاده از صفحه کلید دستگاه، در صورت تمایل صدای صفحه کلید رو فعال و یا غیر فعال کنید. دستگاه کارتخوان H9 از برند مورفان یکی از بهترین دستگاه های کارتخوان موجود حال حاضر هست که دارای صفحه کلیده. در ادامه مقاله به شما آموزش می دهیم که در صورت خرید و استفاده از دستگاه چگونه صدای صفحه کلید دستگاه رو فعال کنید.

برای فعال کردن صدای صفحه کلید در دستگاه کارتخوان H9 ابتدا شما نیاز دارید تا با فشردن کلید F1 وارد منو و در ادامه با انتخاب کلید 1 وارد منوی فروشنده بشید. در ادامه کلید 3 رو انتخاب کنید تا وارد قسمت تنظیمات ترمینال بشید. در این قسمت سه گزینه رسید دوم، صدای صفحه کلید و گزارش تنظیمات به شما نمایش داده می‌شوند. در ادامه با فشردن کلید 2 و انتخاب گزینه صدای صفحه کلید شما نیاز دارید تا رمز ترمینال رو وارد کنید (لازم به ذکر هست که تعداد ورود مجاز رمز ترمینال 3 مرتبه هست).

در ادامه با وارد کردن رمز صدای صفحه کلید رو فعال و کلید تایید (کلید سبز رنگ در صفحه کلید دستگاه) رو بفشارید. با فشردن این کلید پیغامی با عنوان “تنظیمات ذخیره شود؟” برای شما نمایش داده می‌شود که شما میتوانید با فشردن مجدد کلید تایید تنظیمات اعمال شده رو دخیره و صدای صفحه کلید دستگاه رو فعال کنید. در پایان شما میتوانید تنظیمات ترمینال رو چاپ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *