فعال سازی کارتخوان قطع شده

در این مقاله قصد داریم دلیل قطع شدن کارتخوان ها و راه فعال سازی کارتخوان قطع شده را برای شما عزیزان شرح دهیم. برای حل این مشکل به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را با دقت تا انتها مطالعه کنید. همچنین در انتها اگر سوالی داشتید حتما در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

فعال سازی کارتخوان قطع شده

از مهم ترین دلایل قطع شدن دستگاه های کارتخوان، شاید 99 درصد دلایل مربوط به قطع شدن دستگاه های کارتخوان، به پرونده مالیاتی ختم می شوند. زمانی که اداره امور مالیات در پرونده مالیاتی شما مشکلی را یابد که صلاح بداند نیاز است تا رفع آن مشکل شما تراکنش مالی نداشته باشید، دستگاه شما را غیر فعال می کند. بنابراین شما می بایست بعد از قطع شدن دستگاه کارتخوان خود، سراغ پرونده مالیاتی خودتان رفته و آن را تکمیل کنید.

  1. برای تکمیل پرونده مالیاتی خود نیاز دارید تا مراحل زیر را طی کنید:
  2. به سایت www.tax.gov.ir مراجعه کنید.
  3. بر روی خدمات اصلی مالیاتی کلیک کنید.
  4. پیش ثبت نام و ثبت نام الکترونیک را انتخاب کنید.
  5. سپس بر روی دکمه ورود به ثبت نام کلیک کنید.
  6. شماره ملی و کد امنیتی را وارد کنید.
  7. حال اگر از قبل پرونده مالیاتی داشته باشید برایتان نمایش داده می‌شود و می‌توانید پرونده ناقص خود را تکمیل کنید.
  8. در غیر این صورت اگر پرونده مالیاتی ندارید، باید یک حساب جدید بسازید و پرونده خود را تکمیل کنید.

نکته تکمیلی فعال سازی کارتخوان قطع شده

در صورتی که مراحل گفته شده را طی کردید و مشکلتان حل نشد، بهترین راه حل این است که با فروشنده دستگاه پوزی که به از آن دستگاه خریداری کردید ارتباط گرفته و درخواست بررسی و فعال سازی کارتخوان قطع شده را به آن بدهید. در صورتی که در انجام کار های کامپیوتری مشکل دارید و نمی توانید پرونده مالیاتی خود را به صورت آنلاین تکمیل کنید به شما پیشنهاد میکنیم با حفظ اطلاعات مهم خود، به کافی نت مراجعه کرده و از مسئول مربوط درخواست کنید تا در ازای هزینه مورد نیاز برای شما این کار را انجام دهد.

دلیل قطع شدن دستگاه کارتخوان

در مقاله دلیل قطع شدن دستگاه کارتخوان این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و دلایل مربوط به قطع شدن دستگاه کارتخوان را برای شما عزیزان مطرح کردیم. به شما پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید. در قسمت بعد به طور خلاصه دلایل قطع شدن دستگاه کارتخوان را شرح داده ایم.

  • مشکلات فنی

آسیب دیدن باطری، جایگذاری غلط سیم کارت و…

  • وصل نبودن پایانه

مشکل اتصال دستگاه کارتخوان شما با سیستم بانکداری

  • نداشتن پرونده مالیاتی

عدم ثبت نام و تکمیل پرونده مالیاتی

  • عدم الصاق پرونده مالیاتی کارتخوان

ثبت نکردن دستگاه کارتخوان خود در پرونده مالیاتی

خلاصه نکات مقاله

در این مقاله از پارت ارتباط آوا برای شما عزیزان راه حل فعال سازی کارتخوان قطع شده را شرح دادیم و در انتهای مقاله شما را از دلایل احتمالی قطع شدن دستگاه کارتخوان آگاه کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و مشکلتان را حل کرده باشد. اگر سوالی داشتید حتما در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید تا کارشاناسن مربوط بررسی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *