دریافت شارژ مستقیم Morefun H9

[aparat id=”aQ0Vm” width=”full”]

دریافت شارژ مستقیم Morefun H9

اگر شما برای راحتی در کسب و کار خود از دستگاه های کارتخوان استفاده میکنید احتمالا میدانید که یکی از قابلیت ها و مزایای این دستگاه ها خرید شارژ به صورت عادی و مستقیم هست. ما در مقالات قبلی پارت ارتباط آوا نحوه دریافت و خرید شارژ عادی با دستگاه کارتخوان سیار رو به شما عزیزان آموزش دادیم، و در این مقاله به شما خواهیم گفت که شما چگونه میتوانید به صورت مستقیم از دستگاه کارتخوان H9 شارژ دریافت کنید. با ما همراه باشید.

برای دریافت شارژ مستقیم از این دستگاه، ابتدا باید کارت بانکی رو در دستگاه کارتخوان بکشید. پس از کشیدن کارت بانکی در دستگاه کارتخوان شما وارد منوی مشتری خواهید شد. در این منو شما میتوانید با فشردن کلید 3 در صفحه کلید دستگاه، گزینه شارژ مستقیم رو انتخاب کنبد. با انتخاب این گزینه در ادامه شما نیاز دارید تا شماره تلفن همراه خودتون رو در دستگاه وارد کنید و پس از وارد کردن شماره با فشردن کلید تایید (کلید سبز رنگ) شماره تلفن وارد شده رو تایید کنید.

پس از تایید شماره شما باید اپراتور مورد نظر خودتون رو از بین سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل انتخاب کنید. بعد از انتخاب اپراتور مورد نظر، مبالغ مختلف شارژ برای شما نمایش داده می شوند. شما میتوانید به دلخواه یکی از این مبالغ رو انتخاب کنید. با انتخاب مبلغ شارژ و فشردن مجدد کلید تایید شما باید رمز کارت بانکی رو وارد کنید. رمز کارت الزاما باید توسط مشتری و یا دارنده کارت وارد شود. در ادامه با توجه به درست بودن رمز کارت و موفق بودن تراکنش شما رسید شما چاپ خواهد شد. با این روش شما میتوانید به صورت مستقیم شارژ دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *