دریافت رسید گزارش جامع morefun H9

[aparat id=”ceV4J” width=”full”]

دریافت رسید گزارش جامع morefun H9

گزارش گیری با استفاده از دستگاه های کارتخوان یکی از مزایای این دستگاه هاست که باعث شده تا این دستگاه ها در بین صاحبان مشاغل محبوب شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. اغلب دستگاه های کارتخوان از این قابلیت برخوردار هستند. یکی از این دستگاه ها دستگاه کارتخوان H9 از برند مورفان هست که از با کیفیت ترین دستگاه های کارتخوان سیار موجود در بازاره و از قیمت بسیار مناسبی هم برخورداره.

لازم به ذکر هست که این دستگاه سرعت تراکنش بسیار بالایی داره و باعث راحتی شما در کسب و کار و همچنین رضایت مشتریان شما میشه. حال در ادامه این مقاله قصد داریم تا نحوه دریافت رسید گزارش جامع با استفاده از این دستگاه رو به شما عزیزان آموزش بدیم.

برای دریافت رسید گزارش جامع شما باید اتدا با فشردن کلید F1 وارد منوی دستگاه بشید. با وارد شدن به منوی دستگاه سه گزینه فروشنده، پیکربندی و خاموش شدن به ترتیب برای شما نمایش داده می شوند. در ادامه با فشردن کلید 1 وارد قسمت فروشنده بشید. با وارد شدن به قسمت فروشنده شما نیاز دارید تا اولین گزینه یعنی گزارشات رو انتخاب کنید.

در قسمت گزارشات دستگاه شما میتوانید گزارش های مختلفی مانند گزارش روزانه، گزارش بر اساس تاریخ و گزارش جامع رو دریافت کنید. با فشردن کلید 3 گزینه گزارش جامع رو انتخاب کنید. در ادامه شما نیاز دارید تا رمز ترمینال رو وارد کنید (شما 3 مرتبه مجاز به وارد کردن رمز ترمینال هستید). در نهایت با وارد کردن رمز ترمینال و مشخص کردن دو تاریخ مختلف برای تعیین یک بازه زمانی شما میتوانید گزارش رو دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *