نحوه انتخاب بهترین کارتخوان اندرویدی

چگونه بهترین کارتخوان اندرویدی را انتخاب کنیم

 

با معرفی بهترین کارتخوان اندرویدی در خدمت شما عزیزان هستیم تا شما بتونید کارتخوان اندرویدی ایده آل خودتون رو به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

دستگاه پوز اندرویدی نسل جدیدی از کارتخوان ها هست که با داشتن قابلیت های زیادی در زمینه تکنولوژی روز دنیا تونسته سرعت بیشتری در انجام تراکنش ها و کارهای مربوط به خدمات پرداخت داشته باشه. به عبارت دیگه ما با نوعی از کارتخوان ها سروکار داریم که تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به سایرشون داره. کارتخوان اندرویدی در واقع از خانواده کارتخوان سیار بی سیم هست و به راحتی قابل جا به جاییه و وابستگی به خطوط  تلفن نداره.

انتخاب بهترین کارتخوان اندرویدی

کارتخوان هوشمند مورفان تمام قابلیت های دستگاه های اندرویدی مثل موبایل یا تبلت رو در دستگاه پوز جمع کرده. در واقع بهتره اون رو یک موبایل یا تبلت بدونیم که به لوازم یک کارتخوان پیشرفته ازجمله دوربین، چاپگر، اسکنر 2 بعدی، وای فای، GPRS، بلوتوث، RFID، بارکد خوان و کارت حافظه جانبی مجهز شده. به همین دلیل یک سخت افزار All-in-one نام گذاری شده.

از قابلیت های مهم کارتخوان مورفان علاوه بر سرعت واکنش بالا اینه که نصب نرم افزارهای مالی و حسابداری و نرم افزارهای مربوط به مشتریان بر بستر سیستم عامل اندروید رو به همراه داره. این دستگاه برای شرکت‌ های پخش، رستوران‌ها، شرکت های حمل و نقل، فروشگاه ها، مراکز خرید و … میتونه با بکارگیری از قابلیت های متنوعش، باعث دور شدن از روش های سنتی بشه و با قابلیت استفاده ترکیبی از چند دستگاه (Signature pad +Mobile POS +Tablet)، باعث افزایش سرعت در انجام کار و تراکنش ها، کاهش هزینه ها، دقت در انجام عملیات ها، همچنین عامل جلوگیری از سوء استفاده های مالی و … بشه.

معرفی بهترین کارتخوان اندرویدی

کاربرد کارتخوان اندرویدی :

برای رونق دادن به کسب و کارتون و همچنین استفاده از بروزترین امکانات حوزه پرداخت میتونید از دستگاه پوز اندرویدی شرکت مورفان استفاده کنید. با این دستگاه شما میتونید سفارشات رو تنظیم کنید و محصولات و تغییرات اضافه رو کم یا زیاد کنید. کارتخوان مورفان میتونه به شما در حسابداری کسب و کارتون کمک کنه و همه ی کارهای شما رو به راحتی و سرعت بالاتری انجام بده. همچنین در مدت زمان نگهداری از این وسیله نیازی ندارید که هزینه ای رو پرداخت کنید.

شما میتونید برای بالا بردن سطح کارتون و توسعه و راحتی بیشتر دستگاه های پوز قدیمی خودتون رو کنار بذارید و از دستگاه پوز اندرویدی مورفان با هزینه ای مناسب به راحتی استفاده کنید که رسیدن به اهدافتون رو آسون تر میکنه و از هزینه های اضافی هم جلوگیری میکنه.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی هیچ نگرانی برای انجام کارها وجود نداره. شما میتونید با کمترین هزینه ممکن راحتی رو به محیط کسب و کار خودتون بیارید. در واقع کارتخوان اندرویدی مورفان مزایای کاربردی زیادی هم برای مصرف کننده و هم برای فروشنده داره و نیاز همه ی مصرف کنندگان رو برآورده میکنه.

کاهش قابل توجه در هزینه های نگهداری و تجهیز لوازم مورد استفاده مثل پرینتر، صندوق فروش، سیستم کامپیوتر و… از مزایای کارتخوان اندرویدیه. چون این دستگاه همه ی این تجهیزات رو در خودش قرار داده.

در ادامه با مزایای کارتخوان های هوشمند مورفان به صورت خلاصه آشنا میشید.

  •  برخورداری از سرعت بالا در حین انجام تراکنش ها
  •  چاپ فاکتور مانده حساب شخص در انتهای رسید
  •  انجام امور حساب داری
  •  مدیریت بدهی و طلب ها به صورت سیار
  •  اخذ گزارش لحظه ای به صورت دقیق
  •  ثبت سریع سفارشات
  •  قابلیت نصب نرم افزار اندروید روی دستگاه
  •  قابلیت حمل آسان و راحت
  •  برخورداری از استاندارد های بالا برای امنیت در انتقال اطلاعات
  •  عدم نیاز به برق و قابلیت ذخیره سازی انرژی به وسیله باطری های قابل شارژ
  • عدم محدودیت زمانی و مکانی برای انجام تراکنش ها
  •  چاپ فاکتور به صورت سیار

 با همه این تفاسیر با توجه به امکاناتی که این دستگاه داره شما میتونید به وضعیت فنی و تکنولوژیش پی ببرید. شرکت مورفان تونسته این تکنولوژی و نوآوری رو برای هم وطنان ایرانی در زمینه خدمات الکترونیکی به ارمغان بیاره.

توصیه پارت ارتباط آوا به شما برای رونق دادن به کسب و کارتون اینه که شما میتونید با نسل جدید کارتخوان اندرویدی سرعت واقعی رو تجربه کنید.

برای انتخاب دستگاه مناسب شما باید خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها رو بررسی کنید، خصوصیاتی مثل:

1. ابعاد دستگاه کارتخوان

ابعاد دستگاه اولین ویژگی هست که شما باید یهش توجه کنید چون دستگاه های کارتخوان اندرویدی حدودا هم اندازه هستند اما یکسان نیستن.

2. وزن دستگاه کارتخوان

از نظر وزنی دستگاه های کارتخوان اندرویدی وزنی حدود 400 تا 600 گرم وزم دارن.

3. پردازنده مرکزی دستگاه کارتخوان

پردازنده دستگاه کارتخوان اندرویدی چهار هسته ایه با این تفاوت که سرعت 1.4 گیگاهرتز بالاترین سرعت و 1.1 گیگاهرتز پایین ترین سرعت این دستگاه هاست.

4. دوربین دستگاه کارتخوان

دوربین های کارتخوان اندرویدی پشت هر دستگاه با کیفیت های متفاوت و بارکدخوان 1 و 2 بعدی و فلاش هستند. دوربین جلو هم با کیفیت های متفاوت و خیلی خوبی طراحی شدن.

5. شبکه ارتباطی کارتخوان

از نظر ارتباطی دستگاه های کارتخوان اندرویدی متفاوت هستند و قابلیت اتصال به شبکه های مختلف 4G ” 3G ” 2G و wifi رو دارن.

6. پورت خروجی دستگاه کارتخوان

پورت های خروجی در دستگاه های کارتخوان اندرویدی شامل Micro USB & OTG و 6 *POGO pin هستند که تنها تفاوتشون در 6*POGO pin  هست که در برخی دستگاه ها وجود نداره.

7. پرینتر دستگاه کارتخوان

برای چاپ فاکتور یا همون رسید بهتره به پرینترشون هم توجه کنیم. پرینترهای کارتخوان های اندرویدی در سرعت چاپ داده ها و طول و عرض برگه رسید متفاوت هستند.

8. باتری دستگاه های کارتخوان

باتری دستگاه کارتخوان اندرویدی با ظرفیت های متفاوت باعث ایجاد تنوع بیشتر در محصولات که با ظرفیت های متغیر همراهه.

9. حافظه خارجی دستگاه پوز

اگه شما نیاز به فضای بیشتری برای نگهداری اطلاعات روی دستگاهتون دارین میتونید از مموری های 32 گیگابایتی Micro SD هم استفاده کنید.

10. صفحه نمایش کارتخوان

رزولوشن صفحه نمایش دستگاه ها HD 1280*720 و اندازه صفحه نمایش ها 5.5 اینچ لمسی هستند که نسبت به اندازه دستگاه بسیار مناسب و کارآمد هستند.

11. تعداد سیم کارت دستگاه کارتخوان

همه دستگاه ها از یک سیم کارت پشتیبانی می‌کنند.

12. لوکیشن

از نظر ویژگی لوکیشن و مکان یاب قابلیت های GPS & GLONASS BEIDOU منتشر می‌کنه.

3 پاسخ

  1. با سلام این روز ها برای گرفت پوز از بانک کد مالیاتی می خواهند این دستگاه هم این نیاز را دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *