افزایش صدا در دستگاه Morefun MF919

افزایش صدا در دستگاه Morefun MF919

[aparat id=”ymdSE” width=”full”]

افزایش صدا در دستگاه Morefun MF919

شاید برای شما هم پیش آمده باشه که در هنگام کار کردن با دستگاه های کارتخوان نیاز به کم و یا زیاد کردن صدای دستگاه کارتخوان داشته باشید. برای مثال برخی از فروشندگانی که دستگاه کارتخوان رو در اختیار مشتریان قرار می دهند، ممکن هست که با شنیدن صدای بوق دستگاه درحین انجام تراکنش، از موفق بودن تراکنش اطمینان حاصل کنند.

در طرف مقابل برخی از افراد صدای دستگاه کارتخوان رو کاهش می دهند تا با انجام تراکنش های متعدد و بسیار زیاد در طول روز تمرکز ذهنی داشته باشند. در ادامه این مقاله از پارت ارتباط آوا به آموزش کاهش و یا افزایش صدا در دستگاه Mf919 از برند مورفان می پیردازیم.

برای تنظیم صدای دستگاه کارتخوان ابتدا شما باید نوار بالای صفحه نمایش رو به سمت پایین بکشید و در ادامه روی علامت چرخ دنده در بالای صفحه سمت راست بزنید تا وارد قسمت تنظیمات دستگاه کارتخوان (Setting) بشید. در بالای صفحه روی گزینه جست و جو (Search) بزنید و واژه Sound به معنی صدا رو در این قسمت سرچ کنید و بعد از پیدا کردن، این گزینه رو انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات صدا بشید.

در ابتدای این صفحه سه گزینه به شما نمایش داده می شوند، Media volume (صدای رسانه)، Alarm volume (صدای هشدار) و Ring volume (صدای زنگ) که شما با کم و زیاد کردن این صداها میتوانید صدای دستگاه کارتخوان رو به داخواه خود تنظیم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *