>گارانتی دستگاه های پارت ارتباط آوا

تمامی دستگاه کارتخوان های مورفان توسط شرکت پارت ارتباط آوا به عنوان تنها نماینده رسمی این برند با ۵ سال خدمات پس از فروش، به مشتریان محترم عرضه می گردد. گارانتی محصولات مورفان ۱۸ ماه خدمات پس از فروش می باشد.

نحوه فعالسازی گارانتی

جهت بهره مندی از خدمات ضمانت و فعال سازی گارانتی محصولات برند مورفان، سریال پشت دستگاه را (با حروف بزرگ و لاتین) به سامانه پیامکی
100041491
ارسال نمایید.

مواردی که تحت شرایط گارانتی نمی باشند:

  • هرگونه شکستگی یا ایجاد ترک در قطعات در اثر ضربه، حمل و نقل نامناسب و یا نصب توسط افراد غیر متخصص
  • انجام هرگونه تعمیرات و بازشدن دستگاه توسط هر مرکز غیر از شرکت
    پارت ارتباط آوا
MF919
گارانتی دستگاه های پارت ارتباط آوا - نمایندگی انحصاری مورفان
  • هرگونه آسیب در اثر عوامل نامتعارف نظیر شستشو و ورود مایع یا سیال، شکستگی و خراشیدگی، نوسانات برق، حرارت مستقیم و آتش سوزی ، تغییر شکل فیزیکی دستگاه
  • خرابی در اثر استفاده از باطری و لوازم جانبی تقلبی و تایید نشده شرکت پارت ارتباط آوا
  • تغییر و دستکاری شماره سریال دستگاه
  • نصب هرگونه نرم افزار و برنامه هایی که مورد تایید شرکت نمی باشند
  • اتمام مقدار زمان مقرر برای گارانتی
گارانتی دستگاه های پارت ارتباط آوا
MoreFun H9 GPRS
  • در صورت رعایت شرایط فوق، گارانتی دستگاه شامل ۳ ماه تعویض و تا 18 ماه تعمیر خرابی رایگان میباشد .
  • باتری و لوازم جانبی دستگاه شامل گارانتی نمی باشند.
  • عواقب استفاده نامناسب از دستگاه و استهلاک تدریجی در طول زمان برعهده مشتری می باشد و تحت گارانتی قرار نمیگیرد.

شرایط خدمات گارانتی شرکت پارت ارتباط آوا 

تمامی محصولات سبد مورفان توسط شرکت پارت ارتباط آوا به عنوان تنها نماینده رسمی این برند با ۵ سال خدمات پس از فروش، به مشتریان محترم عرضه می گردد. گارانتی محصولات مورفان ۱۸ ماه خدمات پس از فروش می باشد.
مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما درخصوص تهیه دستگاه کارتخوان تحت پوشش ضمانت شرکت
پارت ارتباط آوا ، امیدواریم شایسته اعتماد شما در پشتیبانی محصولات بوده و آسایش خاطر را برای شما به ارمغان بیاوریم.

شرایط و ضوابط خروج کالا از گارانتی :

• اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد و مراکز غیرمجاز که مورد تایید شرکت پارت ارتباط آوا نمی باشند
• هرگونه آسیب فیزیکی ناشی از حمل و نقل و ضربه که باعث شکستگی نقاط مختلف دستگاه شود
• هرگونه سوختگی, تماس با مایعات, رطوبت ودمای غیر متعارف که باعث آسیب به صفحه نمایش , برد و بطور کلی عدم عملکرد صحیح دستگاه شود.
• نوسانات الکتریکی و نوسانات برق ناشی از استفاده آداپتورهای غیر استاندارد
• خرابی در اثر استفاده از باطری و لوازم جانبی تقلبی و تایید نشده شرکت پارت ارتباط آوا
• خروج دستگاه کارتخوان از مرزهای رسمی و غیر رسمی کشور
• مخدوش کردن یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی ویا در محصول
• نصب هرگونه نرم افزار مخرب و غیرمجاز روی دستگاه که مورد تایید شرکت پارت ارتباط آوا نمی باشند
• اقدام به نصب هرگونه اسکیمر و ابزارهای کپی کارت های مغناطیسی که بر اساس قوانین جاری کشور , پول شویی و فرار از مالیاتی محسوب می گردد
• استفاده از سیم کارت های غیر بومی و غیر استاندارد
• حک لیزر و چسباندن برچسب های غیرمجاز
• اقدام به مخدوش نمودن هولوگرام و برچسب روی دستگاه
• عواقب استفاده نامناسب از دستگاه و استهلاک تدریجی در طول زمان برعهده مشتری می باشد و تحت گارانتی قرار نمیگیرد.
• انجام به اقدامات خارج از قوانین و ضوابط بانک مرکزی و شرکت شاپرک
• قفل شدن روی آرم و … (به دلیل احتمال آسیب دیدگی در برد اصلی) به منزله خاموش تحویل گرفته می شود و واحد خدمات پس از فروش نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه مسئولیتی ندارد.
• ضمناً شرکت پارت ارتباط آوا مختار است به استناد دستور بانک مرکزی , شاپرک و مقام عالی قضائی یا پلیس امنیت فضای مجازی اقدام به قطع خدمات دستگاه نماید.

نکات ضروری قبل از مراجعه به خدمات پس از فروش :

• همراه داشتن کارت گارانتی و جعبه دستگاه هنگام مراجعه به شرکت پارت ارتباط آوا یا مراجعه به نمایندگان خدمات پس از فروش مورد تایید شرکت پارت ارتباط آوا الزامی است
• مدت زمان گارانتی محصول بر اساس تاریخ ذکر شده بر روی جعبه و کارت گارانتی دستگاه قید گردیده است
• مدت زمان گارانتی دستگاه از تاریخ شروع گارانتی بر روی کارت ضمانت ، 18 ماه می باشد,لازم به ذکر است باطری و شارژر دستگاه شامل 3 ماه گارانتی می باشد.
• دستگاه های خارج از گارانتی در صورت امکان، با اخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
• پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی پارت ارتباط آوا و براساس شرایط ثبت شده در سایت شرکت مشخص خواهد گردید.
• پذیرش دستگاه در شرکت پارت ارتباط آوا فقط با بررسی و تایید کارشناس صورت خواهد پذیرفت.
• برای استفاده از گارانتی باید شماره سریال دستگاه IMEI خوانا بوده و کارت گارانتی مخدوش نشده باشد.
• در هنگام دریافت دستگاه کارتخوان خود ، از سالم بودن دستگاه و لوازم جانبی آن اطمینان حاصل نمایید. در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا در صورت وجود هرگونه ایراد قطعات و لوازم جانبی دستگاه می بایست مورد را به شرکت اطلاع رسانی کنید تا مورد بررسی کارشناس بخش مربوطه قرار گیرد
• در صورت ارسال دستگاه جهت انجام خدمات فنی , از ارسال متعلقات اضافه شامل سیم کارت و دیگر لوازم جانبی ( باطری و شارژر خودداری گردد , شرکت پارت ارتباط آوا هیچ گونه مسئولیتی در قبال لوازم جانبی نمی پذیرد
تقاضا می گردد، همیشه ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش محصولات را قبل از تهیه کالا بطور کامل و با دقت مطالعه فرمائید زیرا شرایط و ضوابط ثبت شده اطلاعات کافی را درخصوص خدمات پس از فروش به مشتریان میدهد ,که منجر به نگهداری مناسب از محصولات شده و میزان توقع درخواست ها را مدیریت می نماید.

admin-ajax