ثبت و فعالسازی گارانتی
لطفا جهت اطلاع از نتایج قرعهکشی هفتگی کارتهای هدیه شرکت پارت ارتباط آوا، به آدرس صفحه اینستاگرام avan_pay مراجعه فرمایید.
تقدیرنامه از مشتریان
مشتری گرامی با سپاس فراوان از انتخاب و اعتماد شما درخصوص تهیه پایانه فروشگاهی تحت پوشش ضمانت شرکت پارت ارتباط آوا امیدواریم شایسته اعتماد شما باشیم و همواره درهر لحظه پشتیبان محصولات شما بوده و آسایش خاطر شما را تامین نمائیم. تقاضا می گردد، همیشه و در هر شرایط و زمانی ضوابط و شرایط خدمات پس از فروش محصولات را قبل از تهیه کالا بطور کامل و با دقت مطالعه فرمائید زیرا شرایط و ضوابط ثبت شده برروی کالا و سایت شرکت، قراردادی نوشته شده مابین شرکت و مشتری می باشد که داشتن اطلاعات کافی درخصوص آن منجر به نگهداری مناسب از محصولات شده ومیزان توقع درخواست ها را مدیریت می نماید.
در راستای احترام به حقوق مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن ضوابطی توسط مجموعه پارت ارتباط آوا تنظیم شده است که آگاهی از آنها باعث سرعت در خدمات و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی خواهد شد .بر همین اساس و به جهت اصول مشتری مداری واحد فنی پارت ارتباط اوا در تلاش است پلی میان مشتریان خود و واحدهای خدماتی ، دارای تخصص و تعهد بالا باشد.
توضیحات
- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین وضعیت پایانه های فروشگاهی خود، در ساعات اداری با شماره 02141491000 در تماس باشید.
- برقراری ارتباط با واحد خدمات پس از فروش از طریق بخش تیکت پشتیبانی واقع در سایت شرکت پارت ارتباط آوا یا تلفن شرکت انجام میپذیرد.
- فعال سازی گارانتی پایانه فروشگاهی از طریق سایت شرکت پارت ارتباط آوا قسمت فعال سازی گارانتی و یا از طریق آدرس peava.ir/activate انجام میپذیرد.( لازم به ذکر است بر روی کارتن پایانه های فروشگاهی شرکت پارت ارتباط آوا ، برچسب راهنمای فعال سازی گارانتی همراه با شرایط شرکت در قرعه کشی هفتگی قرار گرفته است.
- مدت زمان گارانتی تمامی پایانه های فروش شرکت پارت ارتباط آوا به مدت 18 ماه از زمان فعال سازی میباشد.
- شرکت پارت ارتباط با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس واحد رسیدگی به شکایات ، تمام تلاش خود را جهت ایجاد رضایت کاربران و رفع اختلاف و صلح و سازش خواهد کرد.
- اطلاع رسانی آغاز و پایان فرآیند تعمیر به مشتری از طریق پیامک و یا تماس تلفنی انجام می شود.
- پس از اتمام فرآیند تعمیرات لینک نظرسنجی در قالب پیامک برای مشتریان ارسال میشود. با تکمیل نمودن فرم توسط مشتری و ثبت نظرات در رابطه با خدمات صورت گرفته، بستر پیشرفت و بهبود مستمر واحد مربوطه را فراهم میسازد.
شرایط گارانتی
- گارانتی تنها شامل ایراداتی است که به صورت طبیعی و بدون دخالت پذیرنده برای پایانه فروشگاهی پیش آمده و لازم به ذکر است، دستگاه آب خورده، ضربه خورده، شکسته، خطای انسانی، آسیب دیدگی ناشی از نوسان برق، قرار گرفتن در معرض آتش و حرارت و همچنین مشکلاتی از قبیل بازکردن دستگاه توسط مشتری خارج از گارانتی محسوب میشود.
- دستگاههای خارج از گارانتی در صورت تعمیر، با هماهنگی مشتری واخذ هزینه های مربوطه تعمیر خواهند شد.
- باتری و آداپتور به دلیل ساختار مصرفی آن شامل گارانتی بلند مدت نبوده و مدت گارانتی آن 6 ماه میباشد.
- ارسال پایانههای فروشگاهی توسط پست یا تیپاکس به انتخاب مشتری به سراسر کشور و پیک در استان تهران و البرز صورت میگیرد و شرکت پارت ارتباط آوا در قبال تاخیر احتمالی زمان ارسال از سوی آنها مسئولیتی نخواهد داشت.
- ترخیص حضوری یا غیرحضوری پایانه فروشگاهی بنا بر توافق با مشتری صورت میگیرد.
- در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریست داشته باشد، در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد ، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ندارد و مسئولیت حفاظت و تهیه نسخه کاغذی گزارش تراکنش ها برعهده مشتری می باشد.
- در حالت عادی حداکثر مدت زمان انجام فرایند تعمیرات بر روی پایانه فروشگاهی بین 72 الی 96 ساعت کاری از زمان تحویل دستگاه به واحد خدماتی می باشد.
- مشتری موظف است که بسته خود را نزد مامور پست یا تیپاکس باز کرده و تحویل بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا آسیب دیدگی جعبه آن را در نزد مامورتحویل دهنده صورت جلسه نمایند و در اسرع وقت به شرکت پارت ارتباط اطلاع دهد ..
- مشتری موظف به بررسی فیزیکی، کنترل مشخصات فنی و سریال دستگاه در هنگام دریافت دستگاه تعمیر شده از پارت ارتباط آوا میباشد.
- حمل و ارسال کالا به مراکز گارانتی در دفتر تهران و تمام نمایندگان خدمات پس از فروش در سراسر کشور برعهده مشتری می باشد.
- چنانچه پس از بررسی و تست فنی، خرابی قطعه خارج از شرایط گارانتی تشخیص داده شود، تعمیر آن در چرخه کالای خارج از گارانتی قرار خواهد گرفت.
- تشخیص گارانتی و یا خارج از گارانتی بودن کالا به عهده کارشناسان شرکت خواهد بود.
- مسئولیت بسته بندی صحیح کالا هنگام ارسال به عهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی نا صحیح به عهده فرستنده می باشد. شرکت پارت ارتباط آوا هیچگونه مسئولیتی در قبال باتری، شارژر، سیم کارت و دیگر اقلام جانبی را در صورت ارسال، نمی پذیرد.
- استفاده از انواع آداپتور و باتری غیراستاندارد که سبب آسیب داخلی دستگاه شده ،موجب ابطال گارانتی میشود.
- هرگونه تلاش جهت نرم افزار مخرب و غیرمجاز بر روی پایانه فروشگاهی که مورد تایید شرکت پارت ارتباط آوا نمی باشند ، پیگرد قانونی داشته و موجب لغو گارانتی دستگاه می شود.
- اقدام به نصب هرگونه اسکیمر وابزارهای کپی کارت های مغناطیسی که بر اساس قوانین جاری کشور , پول شویی و فرار از مالیاتی محسوب می گردد ، پیگرد قانونی داشته و موجب لغو گارانتی دستگاه می شود..
- ضمناً شرکت پارت ارتباط آوا مختار است به استناد دستور بانک مرکزی , شاپرک و مقام عالی قضائی یا پلیس امنیت فضای مجازی اقدام به قطع خدمات دستگاه نماید.
- براساس الزامات مطرح شده از سازمان نظارت و توسعه شرکت شاپرک، هیچ پایانه فروشی نباید در خارج از کشور فعالیت داشته باشد و خروج دستگاه از مرز کشورغیر قانونی بوده و موجب ابطال گارانتی پایانه فروشگاهی می شود.