چطور کارتخوان MF919 را به wifi متصل کنیم؟

چطور کارتخوان MF919 را به wifi متصل کنیم؟

[aparat id=”2Ub1v” width=”full”]

چطور کارتخوان MF919 را به wifi متصل کنیم؟

دستگاه های پوز یا به اصلاح دستگاه های کارتخوان جزو سیستم ها و سخت افزارهای پرداخت محسوب می شوند که با برقرار کردن ارتباط شبکه ای یا تلفنی امکان انتقال وجه مورد نظر رو از حساب بانکی شخص فراهم می کنند. این دستگاه ها قابلیت ها و مزایا زیادی دارند. به عنوان مثال شما با استفاده از این دستگاه ها میتوانید قبض پرداخت کنید، شارژ خریداری کنید، از مانده حساب خود مطلع بشید و یا تراکنشی رو در هنگام خرید انجام بدید.

این دستگاه ها از انواع متفاوتی دارند و ممکنه که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند. یکی از این قابلیت ها و ویژگی ها امکان اتصال دستگاه کارتخوان به شبکه وای فای (Wifi) هست. در این میان دستگاه کارتخوان Mf919 یکی از بهترین دستگاه های کارتخوان اندرویدی موجود در ایران هست که این قابلیت رو داره. در ادامه قصد داریم تا به شما اموزش بدیم که چطور میتوانید این دستگاه رو به شبکه وای فای متصل کنید.

برای متصل کردن دستگاه به شبکه وای فای نوار بالای صفحه نمایش دستگاه رو به سمت پایین بکشید و وارد قسمت تنظیمات بشید. با وارد شدن به بخش تنظیمات گزینه WLAN رو انتخاب کنید تا وارد این قسمت بشید. با وارد شدن به این بخش شما شبکه های وای فای موجود در اطراف خودتون رو مشاهده می کنید. حال از بین تمامی شبکه ها، شبکه وای فای مورد نظرتون خودتون رو انتخاب کنید و رمز  (Password) شبکه وای فای رو وارد کنید. در هنگام وارد کردن رمز شبکه این رمز به شما نمایش داده نمیشه، شما میتونید شما میتونید برای دیدن رمز، تیک گزینه Show password رو فعال کنید تا رمز برای شما نمایش داده بشه. بعد از وارد کردن رمز و اطمینان از درست بودن گزینه اتصال (Connect) رو انتخاب کنید تا دستگاه به شبکه وای فای مورد نظر شما متصل بشه. در صورت اشتباره وارد شدن رمز شبکه دستگاه به شبکه متصل نخواهد شد و شما باید مجددا رمز رو وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *