پرفروش ترین کارتخوان سیار

در این مقاله از مجله اختصاصی پارت ارتباط آوا قصد داریم درباره پرفروش ترین کارتخوان سیار ( دستگاه کارتخوان ) صحبت کنیم. این مقاله برای افرادی که می خواهند یک دید کلی نسبت به بازار دستگاه کارتخوان داشته باشند و افرادی که قصد خرید دستگاه کارتخوان دارند بسیار مفید است. پس حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پرفروش ترین کارتخوان سیار

یکی از سوالاتی که در حین خرید دستگاه کارتخوان در ذهن افراد ایجاد می شود این است که کدام دستگاه های کارتخوان، پرفروش ترین می باشند. زیرا نگرش به اعتماد جمعی، همیشه یکی از بهترین راه های تصمیم گیری بوده است. بنابراین حتما دستگاه های اعلام شده به عنوان پرفروش از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه قصد داریم یکی از پرفروش ترین دستگاه های کارتخوان که در سال های اخیر فروش بسیار زیادی در بازار ایران داشته را معرفی کنیم. اما ابتدا به آمار جهانی یک نگاهی بیاندازیم.

پرفروش ترین کارتخوان سیار در جهان

برخی از برندهای معروف و محبوب در بازار جهانی دستگاه های کارتخوان سیار عبارتند از:

  1. Square Reader
  2. PayPal Here
  3. Morefun pos
  4. SumUp Air
  5. iZettle Reader
  6. Shopify POS
  7. Ingenico iCMP
  8. Verifone e285
  9. Poynt Smart Terminal
  10. BBPOS Chipper 2X BT
  11. PayAnywhere 4G LTE

این لیست فقط چند نمونه از پرفروش ترین کارتخوان سیار است و ما به علت عدم دسرسی به اطلاعات دقیق حال حاضر خارجی نداریم نمی توانیم اطلاعات دقیقی را منتشر کنیم. بنابراین مواردی که گفته شد تعدادی از محبوب ترین برند های دستگاه کارتخوان در جهان می باشند. در قسمت بعدی قصد داریم ویژگی های پرفروش ترین دستگاه های کارتخوان را بررسی کنیم.

ویژگی های پرفروش ترین کارتخوان سیار در ایران

  • سرعت تراکنش

سرعت تراکنش بالا، یعنی دریافت پول تعداد زیادی از مشتریان را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. چه از این به بهتر!

  • نگهداری باطری

هر چه بیشتر شارژ شود و هر چه بیشتر شارژ نگهدارد، فروش سیار بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

  • آنتن دهی قوی

در هر نقطه از شهر یا کشور خود فروش داشته باشید، بدون نگرانی از آنتن دهی.

  • طراحی و کاربری خوب

طراحی سبک و خوش دست مناسب برای انواع کسب و کار ها

  • پرینت سریع

چاپ فاکتور سریع، از مهم ترین قسمت های هر تراکنش چاپ فاکتور می باشد و باید سریع انجام شود.

پرفروش ترین کارتخوان سیار در ایران

بعضی از پرفروش ترین دستگاه های کارتخوان سیار در ایران عبارتند از: H9، 7210، ME31 ،G2. اما توجه شما را به مورد آخر یعنی دستگاه کارتخوان سیار مورفان H9 بیشتر جلب می نماییم. چرا که این دستگاه ثابت کرده تمامی ویژگی های یک دستگاه ها کارتخوان سیار خوب را داراست. به همین دلیل در سال های اخیر نقش چشمگیری در فروش کارتخوان در ایران را داشته است و هر ساله تعداد تقاضا برای این دستگاه بیشتر نیز می شود.

خلاصه نکات مقاله

در این مقاله اطلاعات زیاد و مفیدی درباره پرفروش ترین کارتخوان سیار داده شد و اگر کسی نیاز داشته باشد در این زمینه اطلاعاتی بدست آورد، با مطالعه این مقاله به تمامی اطلاعات مورد نیاز خود دست می یابد. اگر نظر انتقاد یا پیشنهادی داشتید حتما در قسمت دیدگاه های ما را از نظر خود آگاه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *