نحوه کسب نمایندگی دستگاه کارتخوان یا پوز

نحوه کسب نمایندگی دستگاه کارتخوان

نمایندگی دستگاه کارتخوان

در این مقاله قصد داریم با بیان ساده و شیوا نحوه کسب نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان را برای شما علاقه مندان عزیز شرح دهیم.

شرکت پارت ارتباط آوا با هدف توضیع و پشتیبانی پایانه های فروش، ارائه راهکارهای جامع پرداخت و بانکداری الکترونیک و تبدیل بانکداری سنتی به بانکداری دیجیتال و از سال 1387شروع به فعالیت نموده و با هدف حضور موثر در صنعت پرداخت بعنوان تکمیل کننده چرخه هر کسب وکار با معیار ایجاد سهولت، ارائه راه حل های نوین و تامین تجهیزات با کیفیت با شعار “آوای خوش پرداخت” در سال ۱۳۹۹ به توسعه فعالیت های خود پرداخته و نمایندگی انحصاری شرکت مورفان در ایران را اخذ کرده است.

در حال حاضر این شرکت با ارائه بیش از پنجاه هزار پایانه فروش از برند های معتبر و کار آفرینی برای بیش از صد و پنجاه نفر در سراسر ایران با افتخار در مسیر رشد و توسعه حرکت می‌نماید.

همکاری و عقد قرارداد با بانکها و تامین کنندگان خدمات پرداخت PSP ها از جمله پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پرداخت الکترونیک سداد، پرداخت نوین آرین، امید سپه و … نمایانگر حضور پررنگ و موثر پارت ارتباط آوا در صنعت پرداخت کشور می‌باشد که در طی این چند سال بهبود یافته است.

ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت توسط متخصصان این شرکت در سراسر کشور به عنوان یک نقطه قابل اتکا همواره در کنار مشتریان ایفای نقش میکند تا بتواند با ایجاد اطمینان رضایت ذینفعان خود را حاصل نمایند.

چگونه کسب نمایندگی دستگاه کارتخوان مورفان بگیریم؟

چگونه نمایندگی دستگاه کارتخوان یا پوز از پارت ارتباط بگیریم؟

برای اخذ نمایندگی فروش کارتخوان مورفان ابتدا می بایست شرکت های معتبری را در خصوص فروش و ارائه خدمات انواع دستگاه کارتخوان شناسایی کرد. سپس با توجه به شرایط کار خود و نیاز بازار هدف مناسب ترین آن ها را انتخاب و همکاری را شروع کرد.

 شرکت های معتبری که نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان ارائه می دهند اصولا دارای یک وب سایت رسمی هستند و همچنین از بخش های مختلفی مانند واحد پشتیبانی، واحد تعمیرات، مارکتینگ، کنترل کیفی و موارد دیگر تشکیل شده‌اند.

وب سایت اینترنتی شرکت پارت ارتباط آوا می‌تواند جهت اگاهی شما از تنوع محصولات، مشخصات هر دستگاه، سفارش دستگاه مورد نظر، چگونگی فعال سازی دستگاه و بهره مندی از مشاوره خدماتی را ارائه دهد. همچنین می‌توانید از طریق صفحات مجازی که آدرس آنها در داخل فروشگاه اینترنتی قرار گرفته است از آخرین اخبار مطلع شوید.

با آشنایی با روش جذب نمایندگی فروش دستگاه کارتخوان توسط شرکت پارت ارتباط اوا

روش های جذب نمایندگی دستگاه کارتخوان یا دستگاه پوز

مجموعه پارت ارتباط اوا تنها مرجع رسمی شرکت مورفان در ایران میباشد که نماینگی رسمی این شرکت را به متقاضیان دریافت نمایندگی اهدا می‌کند. این مجموعه با مجموعه های پرداخت سبز و پایا پردازش همکاری می کند. پارت ارتباط آوا شرایط بسیار ویژه ای جهت اعطای نمایندگی دارد که به چندین روش قابل اجرا می‌باشد. در حقیقت وجود این روش های مختلف فرصت بسیار مناسبی است تا افراد با توجه به شرایط کاری خود یکی از آن ها را برگزینند و شروع به کار نمایند.

روش اول اعطای نمایندگی دستگاه کارتخوان

اولین روش اعطای نمایندگی دستگاه کارتخوان در پارت ارتباط آوا، تک فروشی بدون هیچ گونه سرمایه اولیه است که به ازای هر فروش درصدی به عنوان کمیسیون به فروشنده تعلق می‌گیرد. به این نوع از فروش، فروش تکی نیز گفته می‌شود. در این روش فرد نیز مانند شرکت پاسخگوی سوالات مشتری خواهد بود که به کمک پشتیبانی پارت ارتباط آوا می توان تمام مسائل را پشتیبانی و حل کرد.

روش دوم اعطای نمایندگی دستگاه کارتخوان

روش دوم جذب نماینده دستگاه کارتخوان است. در این روش دستگاه های کارتخوان به قیمت عمده (که البته قیمت با توجه به تعداد دستگاه های کارتخوان خریداری شده و قیمت روز آن ها می تواند متفاوت باشد) به نماینده فروش ارائه می گردد.

روش دیگری نیز هست که در حقیقت جذب کارشناس فروش است. افرادی می توانند از طریق این روش با شرکت همکاری کنند که دارای رزومه بازاریابی و فروش باشند .

اطلاعات و دانش کافی در این خصوص را داشته باشند. در این روش بروشور، کاتالوگ ها و کارت پرسنلی به کارشناس فروش ارائه می گردد. همچنین کارشناسان فروش، مسئولیت مذاکرات با بانک ها را عهده دار می‌شوند.

این روش دارای یک مزیت نسبت به سایر روش های اعطای نمایندگی فروش در پارت ارتباط آوا است. آن هم این است که ممکن است مبلغ دریافتی و درآمد حاصل از فروش دستگاه های کارتخوان بیشتر از روش های دیگر باشد. درآمد این روش می تواند در ماه های مختلف دارای ارقام مختلفی باشد. زیرا هر چه تعداد کارتخوان های فروخته شده بیشتر باشد میزان درآمد کارشناس فروش نیز بیشتر می‌شود.

شما می‌توانید با مرکز تماس شرکت ارتباط برقرار کرده و راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکل دریافت نمایید‌. در صورت لزوم جهت مراجعه حضوری نیز می‌بایست بعد از هماهنگی  با مسئولین این بخش به ساختمان شرکت به آدرس ( شهرک غرب ، خیابان فخارمقدم ، خیابان احسان شرقی ، پلاک 22 ) مراجعه کنید.

 

10 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر من چند سالی در زمینه فروش دستگاه کارتخوان فعالیت دارم الان تعداد دستگاه برای خرید نیاز دارم لطفا پارت قیمت رو بگین ممنون

  2. من چندسال با پارت ارتباط اوا درزمینه فروش مورفان کار میکنم ،جهت اخذ نمایندگی در آذربایجان غربی خواهان همکاری میباشم

    1. سلام و عرض ادب دوسال تو زمینه فروش کارتخوان فعالیت دارم چطور میتونم نمایندگی از پارت ارتباط آوا دریافت کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *