نحوه بروز رسانی دستگاه کارتخوان Morefun H9

نحوه بروز رسانی دستگاه کارتخوان Morefun H9

[aparat id=”Y3PoK” width=”full”]

نحوه بروز رسانی دستگاه کارتخوان Morefun H9

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی همه ی ما درگیر استفاده و کارکردن با مدرن ترین ابزارها شدیم. ابزارهایی مانند گوشی های هوشمند، کامپیوترها و … . به طور کلی میتوان گفت که امروزه استفاده نکردن از این دستگاه ها غیرممکن شده به طوری که شما برای انجام کوچک ترین کارها مانند پیام دادن به یک فرد دیگر نیاز به استفاده از این دستگاه ها دارید.

[html_block id=”16601″]

دستگاه های هوشمند قابلیت ها و مزایای بسیار زیادی دارند که باعث راحت تر شدن کار ما می شوند. یکی از این دستگاه های هوشمند، دستگاه های کارتخوان هستند که باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سال های اخیر و نیاز صاحبان مشاغل و کسب و کارها بسیار محبوب شده اند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه های کارتخوان هم مانند خیلی از تکنولوژی های پیشرفته دارای سامانه و نرم افزارهای ویژه ای هستند که شما نیاز دارید تا این نرم افزارها رو بروزرسانی کنید، چون رد صورت استفاده از نسخه های قدیمی این دستگاه ها ممکن هست که به مشکل بربخورید. لازم به ذکر هست که بروزرسانی دستگاه های کارتخوان خالی از لطف نیست و با بروز رسانی این دستگاه ها، سرعت تراکنش های شما افزایش پیدا می کنند، فرآیند کارکرد دستگاه ساده تر می شود و شما از قابلیت های جدیدی برخوردار می شوید که در نرم افزارهای قبلی وجود نداشته.

حال ما در ادامه این مقاله از پارت ارتباط آوا قصد داریم تا شما عزیزان رو با نحوه بروز رسانی دستگاه  H9 از برند مورفان آشنا کنیم، به این دلیل که این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های موجود در حال حاضره که امکانات و قابلیت های بسیار زیادی داره و در تمامی کسب و کارها قابل استفاده هست. نحوه کارکرد این دستگاه بسیار ساده و راحته و شما هیچ دردسری برای کار کردن با این دستگاه نخواهید داشت. برای بروز رسانی دستگاه کارتخوان H9 کافیه تا کد دستوری “#1#” رو روی دستگاه اعمال کنید تا فرآیند بروز رسانی دستگاه به طور خودکار انجام بشه. توجه داشته باشید سیم کارتی که استفاده می کنید، شارژ و اینترنت داشته باشه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *