معرفی شرکت پرداخت نوین آرین

شرکت پرداخت نوین آرین امروزه به عنوان یکی از شرکت های مطرح کشور در حوزه خدمات پرداخت شناخته می شود. شرکت پرداخت نوین آرین در فروردین ماه سال 1385 با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه پرداخت الکترونیک و همچنین گشترش شبکه بانکداری الکترونیکی تاسیس شد و فعالیت حرفه ای خود رو با شعار “فردایی نوین با پرداخت نوین” آغاز کرد.

شرکت پرداخت نوین آرین در حال حاضر به عنوان یکی از 12 شرکت پی اس پی (psp) فعال در ایران شناخته می شود. شاید شما با شرکت های پی اس پی آشنا نباشید، به همین دلیل در وهله اول بهتر است تا با شرکت های پی اس پی و اساس کار آن ها آشنا شوید. شرکت های پی اس پی (psp: payment service provider) شرکت‌ های بسیار بزرگ در حوزه مالی کشور هستند و در زمینه پشتیبانی پرداخت های الکترونیک فعالیت می کنند و به نوعی واسطه میان بانک ها و مشتریان تجاری محسوب می شوند.

هدف اصلی تمامی این شرکت ها آسان و ساده تر کردن روند پرداخت های الکترونیک می باشد. ما در ادامه این مقاله از پارت ارتباط آوا قصد داریم تا به معرفی شرکت پرداخت نوین آرین که یکی از شرکت های حوزه پی اس پی است بپردازیم، اگر شما هم مایل به آشنایی با پرداخت نوین آرین و محصولات و خدمات آن هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی شرکت پرداخت نوین آرین

شرکت پرداخت نوین آرین با اخذ مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شاپرک (شبکه شاپرک، شبکه الکترونیکی پرداخت است که به عنوان رابط میان شرکت های پی اس پی (PSP) و بانک مرکزی عمل می کند) با حدود 33 نمایندگی در کشور و همچنین 700 نیروی انسانی و پشتیبان فعالیت می کند. از جمله مشتریان و شرکای تجاری پرداخت نوین آرین می توان به بانک اقتصاد نوین اشاره کرد.

امروزه شرکت پرداخت نوین آرین با به کارگیری مدیران و نیروهای متخصص و ماهر، و همچنین استفاده از فناوری های روز دنیا طیف گسترده ای از خدمات و محصولات متنوع رو در حوزه پرداخت الکترونیک به مشتریان و کاربران خود ارائه می دهد. شرکت پرداخت نوین آرین توانست پس از گذشت تقریبا 11 ماه، عنوان بزرگ‌ ترین دارنده شبکه پایانه‌ های فروش رو کسب کند.

در حال حاضر حدود 200 هزار دستگاه کارتخوان و 1900 دستگاه خودپرداز (ATM) متعلق به شرکت پرداخت نوین آرین می باشد. در ادامه با خدمات شرکت پرداخت نوین آرین آشنا خواهید شد.

محصولات و خدمات پرداخت نوین آرین

برخی از محصولات و خدمات شرکت پرداخت نوین آرین به شرح زیر می باشند:

  • نوین مال
  • ارائه خدمات پرداخت آنلاین
  • ارائه خدمات پرداخت موبایلی
  • ارائه درگاه پرداخت اینترنتی و کد USSD
  • راه اندازی، نصب و راهبری کیوسک خدمت‌ رسانی
  • راه اندازی، نصب و راهبری دستگاه های خودپرداز (ATM)
  • راه اندازی، نصب و راهبری دستگاه های کارتخوان با قابلیت پذیرش تمامی کارت های عضو شتاب
  • نصب و راه‌ اندازی دستگاه های کارتخوان نوین خارج از کشور با قابلیت پذیرش تمامی کارت های عضو شتاب

اپلیکیشن پرداخت نوین آرین

اپلیکیشن پرداخت نوین آرین به نام “سان” یکی از نرم افزار های امن و کاربردی پرداخت نوین آرین می باشد که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی خدمات پرداخت خود رو انجام بدهید. اپلیکیشن سان بر روی تمامی گوشی های هوشمند قابل نصب می باشد.

با استفاده از اپلیکیشن سان شما می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی تنها با اتصال به اینترنت از خدمات مختلفی مانند پراخت قبوض، انتقال وجه و کارت به کارت، گرفتن موجودی از حساب بانکی، صدور آنلاین بیمه، خرید شارژ، خرید صندوق های سرمایه گذاری و … بهره مند شوید. لازم به ذکر است که این مجموعه علاوه بر اپلیکیشن سان اپلیکیشن های دیگری رو هم در این حوزه طراحی کرده است. برخی از این اپلیکیشن ها به شرح زیر هستند:

  • نرم افزار پشتیبانی نمایندگان
  • نرم افزارهای کاربردی برای پذیرندگان
  • نرم افزار پایانه همراه نوین (دارای نسخه ios)
  • نرم افزار موبایل مانیتورینگ خود پرداز (ATM PNA)

نرم‌ افزار پایانه‌ همراه نوین (mPOS)

نرم‌ افزار پایانه‌ همراه نوین (mPOS) در واقع دستگاه کارت‌خوان دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه می باشد. استفاده از نرم‌ افزار پایانه‌ همراه نوین (mPOS) مزایای خاص خود رو دارد که در ادامه به این مزایا اشاره می کنیم.

  • نرم‌ افزار پایانه‌ همراه نوین از امنیت بالایی برخوردار است.
  • اطلاعات شما به شکل ساده بر روی نرم‌‎ افزار تلفن همراه وارد نمی‌ شود.
  • اطلاعات مهم و حیاتی شما به صورت رمز گذاری شده انتقال پیدا می کنند.
  • اطلاعات ذخیره شده شما در در صورت سرقت تلفن، ارزش استفاده مجدد نخواهد داشت.

پیگیری تراکنش پرداخت نوین

در صورتی که از دستگاه های کارتخوان شرکت پرداخت نوین آرین استفاده می کنید، برای پیگیری تراکنش ها نیاز دارید تا به پورتال گزارش گیری پرداخت نوین مراجعه کنید.

افتخارات پرداخت نوین آرین

موارد زیر برخی از افتخارات پرداخت نوین آرین می باشند.

  • گواهینامه ISO 9001:2008
  • مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
  • گواهی رتبه‌ بندی و احراز صلاحیت شرکت‌ های انفورماتیکی

خلاصه مقاله و نتیجه گیری

ما در این مقاله از مجله تخصصی پارت ارتباط آوا سعی کردیم تا به معرفی شرکت پرداخت نوین آرین بپردازیم و شما عزیزان رو با این شرکت و فعالیت ها و خدمات آن به طور کامل آشنا کنیم. شرکت پرداخت نوین آرین امروزه به عنوان یکی از شرکت های مطرح کشور در حوزه خدمات پرداخت شناخته می شود که در سال 1385 با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه پرداخت الکترونیک و همچنین گشترش شبکه بانکداری الکترونیکی تاسیس شد.

شرکت پرداخت نوین آرین با اخذ مجوز رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به عنوان یکی از 12 شرکت پی اس پی (psp) فعال در ایران شناخته می شود. از جمله محصولات و خدمات پرداخت نوین آرین می توان به ارائه خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت اینترنتی، ارائه خدمات پرداخت موبایلی، راه اندازی و نصب دستگاه های کارتخوان، خودپرداز و همچنین کیوسک های خدمت‌ رسانی اشاره کرد.

یک پاسخ

  1. با سلام خسته نباشید بنده ده سال هست خدمات اینترنتی کار میکنم ۴ سال هست با شرکت کارتخوان کار میکنم و ۳ سال با شرکت پارسیان ۲ سال با شرکت آذرپال از شما درخواست نمایندگی یا جهت استخدام را دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *