کارتخوان با قابلیت کارت به کارت

کارتخوان با قابلیت کارت به کارت

یکی از جذاب ترین قابلیت های دستگاه کارتخوان های اندرویدی امروزی، قابلیت کارت به کارت می باشد. در واقع دستگاه دریافت پول شما می‌توانید برای شما پول هم انتقال دهد. همانطور که گفته شد این قابلیت در دستگاه های پوز اندرویدی می تواند وجود داشته باشد اما نیاز هست که یک سری مراحل را انجام دهید. در این مقاله این موضوع را به طور کامل آموزش داده ایم. تا انتهای با ما همراه باشید و اگر سوالی یا نظری اشتید حتما در بخش دیدگاه ها قرار دهید.

کارتخوان با قابلیت کارت به کارت

سوالی که بسیاری از افراد در هنگام خرید کارتخوان دارند این است که آیا دستگاه مورد نظر قابلیت کارت به کارت دارد یا خیر؟ در این بخش برای شما یک کارتخوان بسیار عالی با قابلیت کارت به کارت را معرفی خواهیم کرد.

بهترین کارتخوان با قابلیت کارت به کارت

بهترین دستگاه اندرویدی که بتوانید قابلیت کارت به کارت را روی آن فعال کنید از لحاظ قیمت و کیفیت، دستگاه کارتخوان مورفان mf919 می باشد. بنابراین اگر به دنبال کارتخوان با قابلیت کارت به کارت هستید ما به شما این دستگاه را پیشنهاد می دهیم. یکی از بهترین قابلیت های دستگاه های پوز اندرویدی مانند دستگاه Morfun MF919 این است که شما تنها با انجام چند مرحله ساده می توانید قابلیت کارت به کارت را در دستگاه خود فعال کنید. در بخش بعدی مراحل انجام این کار را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

مراحل فعالسازی قابلیت کارت به کارت کارتخوان mf919

برای فعال سازی قابلیت کارت به کارت می بایست مراحل زیر را طی کنید:

  1. تنظیم و فعال سازی دستگاه کارتخوان اندرویدی
  2. نصب اپلیکیشن های پرداخت مانند آپ یا…
  3. انجام مراحل کارت به کارت

مرحله اول: فعال سازی دستگاه کارتخوان

دستگاه کارتخوان شما می بایست فعال باشد تا بتوانید از قابلیت های مختلف آن استفاده کنید. پس اولین مرحله این است که اگر دستگاه شما فعال نیست آن را فعال کنید.

مرحله دوم: نصب اپلیکیشن های پرداخت

از برنامه گوگل پلی استور، اپلیکیشن آپ یا دیگر اپلیکیشن پرداختی را دانلود کرده و نصب و فعال کنید.

مرحله سوم: کارت به کارت

حال تنها کافیست مراحل کارت ب کارت را انجام دهید .به بخش کارت به کارت رفته و مراحل پیش رو را که همانند پرداخت با گوشی تلفن خودتان می باشد را انجام دهید.

خلاصه نکات مقاله

در این مقاله دستگاه کارتخوان با قابلیت کارت به کارت فوق العاده را پیشنهاد دادیم و در ادامه نحوه فعال سازی این قابلیت را برای شما عزیزان شرح دادیم. اگر سوالی یا انتقادی یا نظری دارید حتما با نوشتن در بخش دیدگاه ها ما را یاری کنید. حتما به باقی مقالات مجله تخصصی پارت ارتباط آوا نیز سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *