فیلم آموزشی پاکسازی دیتای برنامه سکه MF919

فیلم آموزشی پاکسازی دیتای برنامه سکه MF919

[aparat id=”WVDlv” width=”full”]

فیلم آموزشی پاکسازی دیتای برنامه سکه MF919

امروزه با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و همچنین پیشرفت قابل توجه تکنولوژی، بسیاری از افراد تمایل دارند تا با استفاده از اطلاعات کارت و یا حساب بانکی در هر مکانی از امکانات پرداختی و یا انجام امور مختلف بانکی برخوردار باشند. در سال های اخیر با توجه به این نیاز مردم، فرآیندهای پرداخت و انجام امور بانکی بسیار پیشرفته تر نسبت به سال های قبل دنبال شدند به طوری که استفاده از دستگاه هایی مانند خودپردازها ((ATM، خوددریافت ها، دستگاه های کارتخوان و همچنین اپکیشین های پرداختی گوشی های هوشمند به طورچشمگیری افزایش یافت.

در این میان گوشی های هوشمند تبدیل به یکی از آسان ترین و در دسترس ترین ابزارهای پرداخت تبدیل شدند، به طوری که شما در هر ساعت از شبانه روز این امکان رو دارید که پرداخت های خودتون رو انجام بدید. شما برای این کار، تنها نیاز به استفاده از اپلیکشن های پرداختی و یا همراه بانک ها دارید. یکی از بهترین اپلیکشن های پرداخت، اپلیکیشن سکه هست که حکم یک دستیار هوشمند رو برای شما داره. اپلیکیشن سکه (sekeh) یک برنامه عالی و کاربردی برای انجام سریع، آسان و بدون دردسر امور پرداخت هست که سرعت بسیار مناسبی داره و شما میتونید برای انجام سریع پرداخت ها روی این برنامه حساب کنید.

شما با استفاده از اپلیکیشن سکه قادر هستید تا شارژخریداری کنید، کارت به کارت کنید، مانده حساب دریافت کنید، قبوض خدماتی پرداخت کنید، به صورت همزمان چند کارت بانکی خودتون رو مدیریت کنید و … . جالبه بدونید که شما میتوانید از این اپلیکیشن در دستگاه های کارتخوان اندرویدی مانند دستگاه کارتخوان Mf919 هم استفاده کنید. دستگاه کارتخوان Mf919 یکی از بهترین دستگاه های کارتخوان اندرویدی هست که برای استفاده در هر کسب و کاری مناسبه و با سرعت بالا و امکانات فوق العاده ای که داره باعث جلب رضایت شما میشه.

در ادامه مقاله قصد داریم تا به بررسی نحوه پاکسازی دیتای برنامه سکه در این دستگاه بپردازیم. برای پاک کردن داده های برنامه سکه، نوار بالای صفحه نمایش رو به سمت پایین بکشید و وارد قسمت تنظیمات دستگاه بشید و در قسمت App برنامه سکه رو انتخاب کنید و گزینه force stop رو بزنید و تایید کنید. در ادامه گزینه Storage و بعد گزینه Clear Data رو انتخاب و تایید کنید تا دیتای برنامه به راحتی هر چه تمام تر پاکسازی بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *